Καταγραφή απαιτήσεων για την πελατοκεντρική λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος

Κελέμης, Αθανάσιος/ Ανυφαντή, Ελένη


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: ηλεκτρονικό κατάστημα;Internet;e-commerce;e-business;διαδίκτυο;ηλεκτρονικό εμπόριο
Issue Date: 22-Jun-2013
Series/Report no.: ;1640
Abstract: Το Internet επέφερε πολλές αλλαγές στη ζωή των ανθρώπων σε πολλούς τομείς. Ένας από τους τομείς αυτούς είναι και ο οικονομικός. Οι αγοραστικές συνήθειες των ανθρώπων μετασχηματίστηκαν, και προωθήθηκε το ηλεκτρονικό εμπόριο με αποτέλεσμα να διευκολυνθούν οι οικονομικές συναλλαγές και κατ’ επέκταση συνέβαλε στην παγκοσμιοποίηση της αγοράς. Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο να προβάλει τις απαιτήσεις των καταναλωτών και των εταιρειών που εμπλέκονται στα ηλεκτρονικά καταστήματα και κατ’ επέκταση στις ηλεκτρονικές αγορές και οι οποίες αφορούν την εξυπηρέτηση τους, τις έγκυρες πληροφορίες, την εύκολη διαχείριση των πόρων της σελίδας αλλά και την ποικιλία που υπάρχει τόσο στα προϊόντα, όσο και την ποιότητα και τις τιμές.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Παράρτημα Κατερίνης -- Τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων (Logistics), 2010 -- 1640
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2819
Item type: other
Submission Date: 2018-02-27T15:50:14Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anyfanti_Eleni.pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2819
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.