Λειτουργίες αλυσίδας εφοδιασμού (Logistics) σε ξενοδοχείο 5 αστέρων (5*). Μελέτη περίπτωσης: Ξενοδοχείο Egnatia Grand Hotel (5*) [Αλεξανδρούπολη]. Προτάσεις βελτιστοποίησης

Καραβαγγέλης, Ευάγγελος/ Τζιώρα, Σταυρούλα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαραβαγγέλης, Ευάγγελοςel
dc.contributor.authorΤζιώρα, Σταυρούλαel
dc.date.accessioned2010-09-16T06:54:07Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T15:41:35Z-
dc.date.available2010-09-16T06:54:07Zel
dc.date.available2018-02-27T15:41:35Z-
dc.date.issued2010-09-16T06:54:07Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2770-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Παράρτημα Κατερίνης --Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων-Logistics, 2010, αα2336el
dc.description.abstractΚύριος στόχος της εργασίας είναι γενικά η αναλυτική παρουσίαση της εφοδιαστικής αλυσίδας στον κλάδο των ξενοδοχείων και ειδικά η διερεύνηση σε ποιό βαθμό αυτό το επιστημονικό και ερευνητικό υπόβαθρο ακολουθείται από μια συγκεκριμένη επιχείρηση του κλάδου. Το θεωρητικό-επιστημονικό σκέλος της εργασίας στηρίχτηκε κυρίως στην βιβλιογραφία που έχει παρατεθεί τα προηγούμενα χρόνια σε σχέση με το θέμα αυτό. Το ερευνητικό σκέλος στηρίχτηκε στην μελέτη περίπτωσης του Ξενοδοχείου «Egnatia Grand Hotel» που υλοποιήθηκε με τη μέθοδο της συνέντευξης μέσω ερωτηματολογίου, συμπλήρωσης ερωτηματολογίου και προσωπικής παρατήρησης στον χώρο λειτουργίας του. Τα αποτελέσματα της εργασίας αποτελούν την πλήρη καταγραφή του προφίλ της επιχείρησης και των βασικών λειτουργιών της εφοδιαστικής αλυσίδας του. Τα βασικότερα ευρήματα της παρούσας πτυχιακής εργασίας εντοπίζονται στο σύνολο των δραστηριοτήτων του συγκεκριμένου ξενοδοχείου.el
dc.language.isoelel
dc.subjectΠροτάσεις βελτιστοποίησηςel
dc.subjectΔιαχείρηση εφοδιαστικής αλυσίδαςel
dc.subjectLogisticsel
dc.subjectΔιαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας τουρισμούel
dc.subjectΞενοδοχείο Egnatia Grand Hotel (5*)el
dc.subjectΑλυσίδα Εφοδιασμού (Logistics)el
dc.subjectEgnatia Grand Hotel (5*)el
dc.subjectΔιαχείριση Ξενοδοχειακής Εφοδιαστικής Αλυσίδαςel
dc.subject.lcshHotel managementel
dc.subject.lcshLogisticsel
dc.subject.lcshΕφοδιαστικήel
dc.subject.lcshΞενοδοχειακό μάνατζμεντel
dc.titleΛειτουργίες αλυσίδας εφοδιασμού (Logistics) σε ξενοδοχείο 5 αστέρων (5*). Μελέτη περίπτωσης: Ξενοδοχείο Egnatia Grand Hotel (5*) [Αλεξανδρούπολη]. Προτάσεις βελτιστοποίησηςel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T15:42:35Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilityfalseel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2770
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.