Κατάρτηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινκγκ για ένα προϊόν της αλιευτικής παραγωγής

Περδικάκη, Βασιλική/ Κουτσουρέλια, Αγγελική


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Μάρκετινγκ;Αλιευτικά προϊόντα;Fishery products;Marketing
Issue Date: 9-Sep-2010
Abstract: Με την παρούσα πτυχιακή εργασία, προσπαθήσαμε να φτιάξουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ και να παραθέσουμε όλες εκείνες τις προτάσεις οι οποίες πιστεύουμε ότι θα βοηθήσουν την εταιρία να αυξήσει την αποδοτικότητά και την δημοτικότητά της. Στα αρχικά κεφάλαια προσπαθήσαμε να κάνουμε με όσο το δυνατό καλύτερο τρόπο, κατανοητές τις έννοιες του μάρκετινγκ, καθώς και του περιβάλλοντος αυτού, χρησιμοποιώντας την βιβλιογραφία. Στη συνέχεια αναλύσαμε την παρούσα κατάσταση της Γ. Αποστόλου Α.Ε. και προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε σε βάθος τα τυχών προβλήματα της, έτσι ώστε να μπορέσουμε να προτείνουμε στα παρακάτω κεφάλαια, τις καλύτερες δυνατές λύσεις. Τα ερωτηματολόγια, τόσο του προσδιορισμού της αγοράς – στόχου, όσο και της καταγραφής των αντιδράσεων και της άποψης των δοκιμαστών για το προϊόν, μας βοήθησαν να συμπεράνουμε πράγματα πολύ σημαντικά για τον σχεδιασμό ενός νέου πλάνου μάρκετινγκ. Και στα 2 ερωτηματολόγια συναντήσαμε πρόθυμους ανθρώπους, οι οποίοι μας βοήθησαν στο να βγάλουμε σαφή συμπεράσματα για τις προτιμήσεις των περισσοτέρων καταναλωτών και να τους εντάξουμε σε κατηγορίες με βάση την ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο κ.α. Στα τελευταία κεφάλαια, αφού αναλύσαμε όλα τα αποτελέσματα, σχεδιάσαμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ με υψηλούς στόχους, έτσι ώστε η εταιρία να παραμείνει δυναμικά στο χώρο των κατεψυγμένων αλιευμάτων και να μην χρειαστεί να ζηλέψει τίποτα από τις ανταγωνιστικές εταιρίες. Ξεκινήσαμε με προτάσεις για ένα ιδανικό προϊόν. Συνεχίσαμε με αναλύσεις για το ποια πρέπει να είναι η σωστή τιμή και ποιες μικροαλλαγές θα βοηθήσουν το κομμάτι της διακίνησης. Καταλήξαμε σε όλα εκείνα τα μέσα προβολής που έχει ανάγκη η εταιρία. Έτσι φτιάξαμε μια βάση, την οποία αν ακολουθήσει η εταιρία είναι πολύ πιθανό να αυξήσει τη δημοτικότητα και τις πωλήσεις της.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Παράρτημα Μουδανιών -- Τμήμα Τεχνολογίας Αλιείας και Υδατοκαλλιεργειών, 2009, αα2670
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2698
Appears in Collections:Ορκομωσίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koutsourelia_Angeliki.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2698
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.