Έρευνα της συμπεριφοράς του καταναλωτή κατά την διαδικασία αγοράς ενός αλιευτικού προϊόντος

Περδικάκη, Βασιλική/ Τσεβρένη, Μαρία-Μαγδαληνή


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Consumer behavior;Marketing;Συμπεριφορά καταναλωτή;Purchasing attitude;Μάρκετινγκ;Αγοραστική συμπεριφορά
Issue Date: 20-Jan-2009
Abstract: Σκοπός της εργασίας είναι να κατανοήσει την συμπεριφορά του καταναλωτή κατά την διαδικασία αγοράς ενός αλιευτικού προϊόντος.
Purpose of this project is to understand the consumer's behavior during the buying of a fishing product.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Παράρτημα Μουδανιών -- Τμήμα Τεχνολογίας Αλιείας και Υδατοκαλλιεργειών, 2008, αα2270
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2689
Appears in Collections:Ορκομωσίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsevreni_Maria-Magdalini.pdf3 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2689
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.