Κήποι και Εκπαίδευση (Bachelor thesis)

Καραναγνώστης, Γεώργιος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραναγνώστης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2024-09-19T11:12:46Z-
dc.date.available2024-09-19T11:12:46Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/17002-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών - Τμήμα Γεωπονίας, 2022 (α/α 13807)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠανεπιστημιακοί κήποιel
dc.subjectΒιώσιμοςel
dc.subjectΣχεδιαστική πρότασηel
dc.titleΚήποι και Εκπαίδευσηel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασία
heal.dateAvailable2024-09-19T11:13:46Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Γεωτεχνικών Επιστημών - Τμήμα Γεωπονίαςel
heal.publicationDate2022-10-07-
heal.bibliographicCitationΚαραναγνώστης, Γ. (2022). Κήποι και Εκπαίδευση (Πτυχιακή εργασία).ΔΙΠΑΕ.el
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να ερευνηθεί η προβολή του κήπου ως εκπαιδευτικού εργαλείου και η σύσταση μιας πρότασης ανασχεδιασμού του δυτικού άξονα της Αλεξάνδρειας Πανεπιστημιούπολης του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος που θα περιέχει εκπαιδευτικές, περιβαλλοντικές και κοινονικές δραστηριότητες. Οι εκπαιδευτικοί πανεπιστημιακοί κήποι ήδη ακμάζουν σε χώρες του εξωτερικού. Έτσι, λοιπόν, το θεωρητικό ερώτημα που προκύπτει είναι : ποια είναι τα οφέλη από τη σύσταση ενός τέτοιου κήπου και ποια τα κριτήρια δημιουργίας του; Επίσης πως ο κήπος αυτός μπορεί να είναι βιώσιμος και να συνεχίσει να υπάρχει σε βάθος χρόνου μετά την δημιουργία του; Απώτερος σκοπός της εργασίας είναι η δημιουργία μιας σχεδιαστικής πρότασης για την εγκατάσταση ενός δημόσιου πανεπιστημιακού κήπου στο χώρο του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδας στη Σίνδο, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα και τη σπουδαιότητα της ύπαρξης του. Για την συγγραφή της εργασίας η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε ήταν η εκτενής ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σε διαθέσιμα επιστημονικά συγγράμματα και σε ηλεκτρονικές μηχανές αναζήτησης. Μελετήθηκαν άρθρα και έρευνες τόσο της ελληνικής όσο και της ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας. Σε αυτό το πρώτο θεωρητικό κομμάτι της εργασίας αναδείχθηκαν θέματα όπως η περιβαλλοντική εκπαίδευση μέσω των κήπων, καθώς και ο ρόλος των σχολικών και των πανεπιστημιακών κήπων στον τομέα της εκπαίδευσης. Το δεύτερο σκέλος της μεθοδολογίας που ακολουθήθηκε αποτελείται από το εμπειρικό μέρος, όπου πραγματοποιείται η ανάλυση τοπίου του χώρου που θα εγκατασταθεί ο κήπος μέσω της επιτόπιας έρευνας. Ακόμα αναλύεται οι πηγή έμπνευσης της σχεδιαστικής πρότασης, ενώ ταυτόχρονα γίνεται λόγος για τη νέα φύτευση και για τα κριτήρια με τα οποία επιλέχθηκε. Επιπλέον προτείνονται οι νέοι χώροι και εξοπλισμός που κρίνεται απαραίτητος για τον νέο κήπο. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι προτάσεις βιωσιμότητας για την εύρυθμη και μακροχρόνια λειτουργία του κήπου. Τέλος παρουσιάζονται τα σχεδιαστικά αποτελέσματα όπως αυτά προέκυψαν στο σχεδιαστικό περιβάλλον AutoCAD 2007.el
heal.abstractThe purpose of this diploma thesis is to investigate the promotion of the garden as an educational tool and the recommendation of a proposal for the redesign of the western axis of the Alexandria Campus of the International Hellenic University that will contain educational, environmental and social activities. Educational university gardens are already flourishing in foreign countries. So, then, the theoretical question that arises is : what are the benefits of setting up such a garden and what are the criteria for its creation? Also, how can this garden be sustainable and continue to exist in the long run after its creation? The ultimate goal of the thesis is to create a design proposal for the establishment of a public university garden at the International Hellenic University in Sindos, while highlighting the importance of its existence. For the writing of the thesis, the methodology followed was the extensive review of the bibliography in available scientific textbooks and in electronic search engines. Articles and researches of both Greek and foreign literature were studied. In this first theoretical part of the work, issues such as environmental education through gardens, as well as the role of school and university gardens in the field of education, emerged. The second part of the methodology followed consists of the empirical part, where the landscape analysis of the space where the garden will be installed through fieldwork is carried out. The source of inspiration of the design proposal is also analyzed, while at the same time there is talk about the new planting and the criteria by which it was selected. In addition, the new spaces and equipment deemed necessary for the new garden are proposed. The following are presented the sustainability proposals for the smooth and long-term operation of the garden. Finally, the design results as they emerged in the psyphic design environment AutoCAD 2007 are presented.en
heal.advisorNameΠολύζου, Ευαγγελίαel
heal.committeeMemberNameΚωνσταντίνου, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΓιαννακούλα, Αναστασίαel
heal.academicPublisherΣχολή Γεωτεχνικών Επιστημών - Τμήμα Γεωπονίαςel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages75 σελ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-ΚΑΡΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.docΠτυχιακή εργασία8.81 MBMicrosoft WordView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/17002
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.