Η αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαίδευση με τη χρήση των νέων τεχνολογιών για την καταπολέμηση του bullying (Bachelor thesis)

Δεληαγγέλου, Μαργαρίτα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔεληαγγέλου, Μαργαρίταel
dc.date.accessioned2024-07-03T23:26:16Z-
dc.date.available2024-07-03T23:26:16Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16700-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης, 2023 (α/α 13954)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣχολικός εκφοβισμόςel
dc.subjectΤέχνη και εκπαίδευσηel
dc.subjectΝέες τεχνολογίες στα σχολείαel
dc.subjectΤέχνη και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευσηel
dc.subjectΚαταπολέμηση bullying μέσω της τέχνηςel
dc.subjectBullying in schoolsen
dc.subjectArt and educationen
dc.subjectNew technologies in schoolsen
dc.subjectArt and new technologies in educationen
dc.subjectFighting bullying through arten
dc.titleΗ αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαίδευση με τη χρήση των νέων τεχνολογιών για την καταπολέμηση του bullyingel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.classificationΤέχνη -- Μελέτη και διδασκαλίαel
heal.classificationΕκφοβισμός στα σχολείαel
heal.classificationΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
heal.classificationΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδαel
heal.classificationArt -- Study and teachingen
heal.classificationBullying in schoolsen
heal.classificationEducational technologyen
heal.classificationEducation, Primary -- Greeceen
heal.identifier.secondary13954-
heal.dateAvailable2024-07-03T23:27:16Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Μηχανικών - Τμήμα Παραγωγής και Διοίκησηςel
heal.publicationDate2023-03-02-
heal.bibliographicCitationΔεληαγγέλου, Μ. (2023)΄. Η αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαίδευση με τη χρήση των νέων τεχνολογιών για την καταπολέμηση του bullying (Μεταπτυχιακή εργασία). ΔΙ.ΠΑ.Ε.el
heal.abstractΗ τεχνολογία στις μέρες μας τρέχει με γοργούς ρυθμούς και η ψηφιακή κοινωνία είναι μία πραγματικότητα με αποτέλεσμα να είναι αναγκαία η εισαγωγή ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος όπου με τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών θα είναι ικανό να διδάξει τη διεπιστημονική γνώση. Στην παρούσα εργασία, για να εξυπηρετηθεί ο σκοπός αυτός, που θεματικά προσεγγίζει την καταπολέμηση φαινομένων bullying, λαμβάνει χώρα μία προσπάθεια σχεδιασμού και εφαρμογής ενός προγράμματος που θα έχει ως βασικά εργαλεία του την αξιοποίηση της Τέχνης με την βοήθεια της χρήσης των Νέων Τεχνολογιών. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής υλοποιείται και εξετάζεται η δημιουργία μίας διαδραστικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας που βασίζεται στην ιστορία του βιβλίου «5 μέρες σιωπής» της Ελένης Καζάρα. Ο τρόπος προσέγγισης είναι μέσω ενός δωματίου διαφυγής (escape room). Μέσα από αυτή τη δράση και ξετυλίγοντας την ιστορία της μικρής ηρωίδας που έχει πέσει θύμα σχολικού εκφοβισμού, οι μαθητές έρχονται σε άμεση επαφή τόσο με τη Θεατρική Αγωγή και τα Εικαστικά όσο και με τις Νέες Τεχνολογίες καθώς χρησιμοποιούνται λογισμικά όπως η επαυξημένη πραγματικότητα και η δημιουργία ψηφιακού μουσείου. Ο συγκερασμός Τέχνης και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση αποκτά ενδιαφέρον και κερδίζει σε σημαντικότητα, ενώ όπως θα εξεταστεί στην συγκεκριμένη έρευνα δημιουργείται το κατάλληλο πεδίο απόκτησης γνώσης και δεξιοτήτων. Η ομάδα στην οποία στοχεύει το εγχείρημα αποτελείται από μαθητές της Ε’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου.el
heal.abstractTechnology nowadays runs at a fast pace and the digital society is a reality, as a result of which it is necessary to introduce a modern educational system that, with the use of innovative technologies, will be able to teach interdisciplinary knowledge.Ιn this paper, in order to serve the main purpose, which thematically approaches the fight against bullying phenomena, there is an effort to design and implement a program that will have as its main tools the utilization of Art with the help of the use of New Technologies. More specifically, through the Theater Education course, the creation of an interactive educational platform based on the story of the book "5 days of silence" by Elena Kazara is implemented and examined. The approach is through an escape room. Through this action and unfolding the story of the little heroine who has been a victim of school bullying, students come into direct contact with Theater Education and Visual Arts as well as with New Technologies, by using software such as augmented reality and the creation of digital museum. The combination of Art and Technology in Education is gaining interest and is gaining more and more ground, while as will be examined in this paper, the appropriate field of acquiring knowledge and skills is being created. The target group of the project is students of the 5th grade of the Primary School.en
heal.advisorNameΠλιάσα, Σοφίαel
heal.committeeMemberNameΠλιάσα, Σοφίαel
heal.academicPublisherΣχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησηςel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages94-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Deliagelou.pdf4.16 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16700
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.