Εφαρμογή τεχνικών εξόρυξης δεδομένων και μηχανικής μάθησης στην πρόβλεψη της επαγγελματικής εξουθένωσης (burn-out) των εκπαιδευτικών (Master thesis)

Μπάτσιου, Αθανασία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπάτσιου, Αθανασίαel
dc.date.accessioned2024-07-03T21:41:55Z-
dc.date.available2024-07-03T21:41:55Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16699-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης, 2023 (α/α 13953)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕπαγγελματική εξουθένωσηel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΔημογραφικάel
dc.subjectΕπάγγελμα αλλαγήel
dc.subjectΕξόρυξη δεδομένωνel
dc.subjectΜοντέλο πρόβλεψηςel
dc.subjectBurn-Outen
dc.subjectEducatorsen
dc.subjectDemographicen
dc.subjectProfession changeen
dc.subjectData miningen
dc.subjectPrevention modelen
dc.titleΕφαρμογή τεχνικών εξόρυξης δεδομένων και μηχανικής μάθησης στην πρόβλεψη της επαγγελματικής εξουθένωσης (burn-out) των εκπαιδευτικώνel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.secondaryTitleData mining and machine learning techniques in the prediction of teachers' burnout and attritionen
heal.classificationΕκπαιδευτικοί -- Εργασιακό άγχος -- Ελλάδαel
heal.classificationΕξόρυξη δεδομένωνel
heal.classificationΜηχανική μάθησηel
heal.classificationΕπαγγελματική εξουθένωση (Ψυχολογία)el
heal.classificationTeachers -- Job stress -- Greeceen
heal.classificationData miningen
heal.classificationMachine learningen
heal.classificationBurn out (Psychology)el
heal.identifier.secondary13953-
heal.dateAvailable2024-07-03T21:42:55Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Μηχανικών - Τμήμα Παραγωγής και Διοίκησηςel
heal.publicationDate2023-02-20-
heal.bibliographicCitationΜπάτσιου, Α. (2023). Εφαρμογή τεχνικών εξόρυξης δεδομένων και μηχανικής μάθησης στην πρόβλεψη της επαγγελματικής εξουθένωσης (burn-out) των εκπαιδευτικών (Μεταπτυχιακή εργασία). ΔΙ.ΠΑ.Ε.el
heal.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει το φαινόμενο της επαγγελματικής εξουθένωσης που χαρακτηρίζεται στις μέρες μας σύνδρομο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Στην έρευνα συμμετείχαν 315 εκπαιδευτικοί, οι οποίοι/ες κλήθηκαν να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο καταγραφής της επαγγελματικής εξουθένωσης της Maslach και ερωτηματολόγιο δημογραφικών και προσωπικών στοιχείων. Τα αποτελέσματα της παρούσας μελέτης κατέδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί, στην παρούσα περίοδο που διανύουμε στον απόηχο της οικονομικής κρίσης, της πανδημίας Covid -19 και με προσαυξημένες τις υποχρεώσεις κατά πολύ λόγο της εισόδου νέων μεθόδων αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και αυτό - αξιολόγησης, βιώνουν την επαγγελματική εξουθένωση σε ποσοστό περίπου 15% καθώς καταγράφηκαν σημαντικά υψηλότερες τιμές στη συναισθηματική εξάντληση (Section A του ερωτηματολογίου Maslach), μέτριες και υψηλές τιμές στην αποπροσωποποίηση και χαμηλές στην προσωπική επίτευξη. Διαπιστώθηκαν διαφορές στην επαγγελματική εξουθένωση σε σχέση με δημογραφικά χαρακτηριστικά, όπως η βαθμίδα εκπαίδευσης, τα χρόνια προϋπηρεσίας, η ηλικία των εκπαιδευτικών, το φύλο, η οικογενειακή κατάσταση, το πόσα ανήλικα τέκνα βρίσκονται υπό την προστασία τους καθώς και ότι μεγάλο ποσοστό των εξουθενωμένων επιθυμεί την αλλαγή επαγγέλματος. Τέλος προτάθηκε ένα μοντέλο πρόβλεψης της επαγγελματικής εξουθένωσης. Τα αποτελέσματα της μελέτης συζητιούνται στο πλαίσιο της σύγχρονης βιβλιογραφίαςel
heal.abstractThe purpose of this study was to investigate the phenomenon of professional exhaustion which is nowadays underlined as a syndrome concerning the teachers' community. In this survey, 315 teachers were asked to complete the Maslach questionnaire recording the level of professional exhaustion , as well as to answer a demographic and personal information questionnaire. The results of this survey showed that teachers who are working in the present post economic crisis and post Covid-19 time period while also facing increased duties due to newly added work and self evaluation methods, are experiencing profesional exhaustion at a 15% rate. Considerably high scores were noted in the emotional exhaustion section( Section A of the Maslach questionnaire), medium and high rates were detected in the depersonalisation section, while scores of the personal achievement section were low. There was a differentiation between professional exhaustion levels depending on the demographic characteristics such as educational level ,work experience length, age of teachers, gender, family state or number of underaged children. There was also a high percentage of teachers willing to change their profession. Finally, a model for the prevention of professional exhaustion was proposed . The outcomes of the present study are being put under discussion in accord with current bibliography.en
heal.advisorNameΤζιώνας, Παναγιώτηςel
heal.committeeMemberNameΤζιώνας, Παναγιώτηςel
heal.academicPublisherΣχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησηςel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages127-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mpatsiou.pdf10.05 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16699
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.