Ένταξη ρομποτικών συστημάτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: εφαρμογές προγραμμάτων, υλοποίηση και αξιολόγηση των εφαρμογών (Master thesis)

Ζαραμπούκα, Δέσποινα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖαραμπούκα, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2024-07-02T18:33:58Z-
dc.date.available2024-07-02T18:33:58Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16693-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης, 2023 (α/α 13949)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΡομποτικά συστήματαel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΟφέλη και εφόδια ρομποτικήςel
dc.subjectΥπολογιστική σκέψηel
dc.subjectΔεξιότητες 21ου αιώνα.el
dc.subjectRobotic systemsen
dc.subjectPrimary educationen
dc.subjectEvaluation,en
dc.subjectBenefits and supplies of roboticsen
dc.subjectComputational thinkingen
dc.subject21st century skillsen
dc.titleΈνταξη ρομποτικών συστημάτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: εφαρμογές προγραμμάτων, υλοποίηση και αξιολόγηση των εφαρμογώνel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.classificationΡομποτική στην εκπαίδευσηel
heal.classificationΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
heal.classificationΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδαel
heal.classificationΙδιωτικά σχολεία -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
heal.classificationRobotics in educationen
heal.classificationPrimary school teachers -- Attitudes -- Greece -- Thessalonikien
heal.classificationEducation, Primary -- Greeceen
heal.classificationPrivate schhols -- Greece -- Thessalonikien
heal.identifier.secondary13949-
heal.dateAvailable2024-07-02T18:34:58Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Μηχανικών - Τμήμα Παραγωγής και Διοίκησηςel
heal.publicationDate2023-02-17-
heal.bibliographicCitationΖαραμπούκα, Δ. (2023). Ένταξη ρομποτικών συστημάτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: εφαρμογές προγραμμάτων, υλοποίηση και αξιολόγηση των εφαρμογών (Μεταπτυχιακή εργασία). ΔΙ.ΠΑ.Ε.el
heal.abstractΗ παρούσα έρευνα αποσκοπεί στην εξέταση των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του ιδιωτικού τομέα της Θεσσαλονίκης, σχετικά με την ένταξη των ρομποτικών συστημάτων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Συγκεκριμένα, απευθύνεται όχι μόνο σε δασκάλους ή νηπιαγωγούς, αλλά και σε εκπαιδευτικούς, που προέρχονται από άλλους κλάδους, όπως αυτόν της πληροφορικής ή των επιστημών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Διερευνά τις απόψεις τους σχετικά με τα οφέλη και τα εφόδια που παρέχει η εκπαιδευτική ρομποτική στα παιδιά και τις δεξιότητες που βοηθά να αναπτυχθούν. Διακρίνονται πιθανές αρνητικές επιρροές που μπορεί ενδεχομένως να παρατηρούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία και περιγράφονται και αξιολογούνται ορισμένες δραστηριότητες που πραγματοποιούνται. Σχολιάζονται οι δράσεις και επισημαίνονται δυνατά και αδύναμα σημεία και δίνεται ακόμα, μεγάλη έμφαση στην επιρροή που ασκούν οι δραστηριότητες της ρομποτικής σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Ως εκ τούτου, η έρευνα αποσκοπεί στο να αναδειχθεί η αναγκαιότητα ένταξης της ρομποτικής στο αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου και σε άλλους φορείς και τομείς της καθημερινότητας των παιδιών, καθώς αυτό θα επιφέρει εξέλιξη τόσο σε αξίες και συμπεριφορές των παιδιών, στην ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων, στην κατάκτηση αξιών και στην ενεργητική και εύκολη εμπλοκή των παιδιών στην μαθησιακή διαδικασία. Προκειμένου να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών, επιλέχθηκε η ποιοτική ερευνητική προσέγγιση και συγκεντρώθηκαν οκτώ ημιδομημένες συνεντεύξεις, οι οποίες αναλύθηκαν, σύμφωνα με τα βήματα της ερευνητικής διαδικασίας και εξήχθησαν ορισμένα συμπεράσματα. Όπως συμπεραίνεται λοιπόν από τα ευρήματα της έρευνας, η εκπαιδευτική ρομποτική αποτελεί εφόδιο για την εκπαίδευση, καθώς αναπτύσσει την υπολογιστική σκέψη των παιδιών, διευκολύνει την κατάκτηση των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα και δημιουργεί μία θετικότερη στάση προς την εμπλοκή με τις θετικές επιστήμες.el
heal.abstractThis research aims to examine the opinions of primary education teachers in the private sector of Thessaloniki, regarding the integration of robotic systems in the educational process. In particular, it is addressed not only to teachers or kindergarten teachers, but also to teachers, who come from other disciplines, such as that of IT or the sciences of special education. It explores their views on the benefits and the supplies that educational robotics provides to children and the skills it helps them develop. Possible negative influences that may possibly be observed in the educational process are distinguished and some activities carried out are described and evaluated. Actions are commented and strong and weak points are highlighted, and a great emphasis is also placed on the influence of robotics activities on children with learning difficulties. Therefore, the research aims to highlight the necessity of including robotics in the school curriculum and in other institutions and areas of children’s daily life, as this will bring about an evolution in children’s values and attitudes, in the development of basic skills, in acquisition of values and the activity and easy involvement of children in the learning process. In order to explore the views of the teachers, the qualitative research approach was chosen and eight semi-structured interviews were collected, which were analyzed according to the steps of the research process and some conclusions were drawn. As concluded from the findings of the research, educational robotics is a resource for education, as it develops children’s computational thinking, facilitates the acquisition of 21st century skills and creates a more positive attitude towards involvement with sciences of physics and mathematics.en
heal.advisorNameΣταλίκα, Ευαγγελίαel
heal.committeeMemberNameΣταλίκα, Ευαγγελίαel
heal.committeeMemberNameΤζιώνας, Παναγιώτηςel
heal.committeeMemberNameΤσαγκάρης, Απόστολοςel
heal.academicPublisherΣχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης-
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages177-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zarabouka.pdf2.58 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16693
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.