Εφαρμογές της 3D εκτύπωσης στην προσχολική εκπαίδευση: μελέτη περίπτωσης στο νηπιαγωγείο (Master thesis)

Κυριακίδου, Ευθυμία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚυριακίδου, Ευθυμίαel
dc.date.accessioned2024-07-02T18:01:49Z-
dc.date.available2024-07-02T18:01:49Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16692-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκηση, 2023 (α/α 13964)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευση .el
dc.subjectΤρισδιάστατη εκτύπωσηel
dc.subjectΧαρακτηριστικά αντικειμένωνel
dc.subjectSTE(A)Men
dc.subjectPreschool educationen
dc.subject3d printingen
dc.subjectObjects characteristicsen
dc.titleΕφαρμογές της 3D εκτύπωσης στην προσχολική εκπαίδευση: μελέτη περίπτωσης στο νηπιαγωγείοel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.secondaryTitleApplications of 3D printing in preschool education: a case study in kindergartenen
heal.classificationΔιεπιστημονική προσέγγιση στην εκπαίδευσηel
heal.classificationΤρισδιάστατη εκτύπωση στην εκπαίδευσηel
heal.classificationΠαιδιά προσχολικής ηλικίαςel
heal.classificationΝηπιαγωγεία -- Ελλάδαel
heal.classificationInterdisciplinary approach in educationen
heal.classificationThree-dimensional printing in educationen
heal.classificationPreschool childrenen
heal.classificationKindergarten -- Greeceen
heal.dateAvailable2024-07-02T18:02:49Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Μηχανικών - Τμήμα Παραγωγής και Διοίκησηςel
heal.publicationDate2023-03-01-
heal.bibliographicCitationΚυριακίδου, Ε. (2023),Εφαρμογές της 3D εκτύπωσης στην προσχολική εκπαίδευση: μελέτη περίπτωσης στο νηπιαγωγείο (Μεταπτυχιακή εργασία). ΔΙ.ΠΑ.Ε.el
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην εισαγωγή της τρισδιάστατης εκτύπωσης στο χώρο του νηπιαγωγείο με την αξιοποίηση των τεχνικών που αυτή προσφέρει. Διερευνώνται εκείνα τα χαρακτηριστικά, τα οποία σύμφωνα με τη γνώμη των παιδιών, κρίνονται κατάλληλα για τα αντικείμενα που εκτυπώνονται μέσω ενός τρισδιάστατου εκτυπωτή. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση παρουσιάζει, τον ορισμό και τα χαρακτηριστικά της τρισδιάστατης εκτύπωσης, τις εφαρμογές της στην εκπαίδευση με τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία που έχουν προκύψει, όπως και τις αντίστοιχες έρευνες. Σε δεύτερο χρόνο, αναλύεται η προσχολική εκπαίδευση και το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου μαζί με την προσέγγιση STE(A)M και γίνεται η σύνδεση μεταξύ των τριών παραμέτρων. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται αναλυτικά η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε με τους σκοπούς και τους στόχους, πως σχεδιάστηκε και πως αναπτύχθηκε το ερευνητικό κομμάτι, τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε μαζί με τις προτάσεις για μελλοντική έρευνα. Από τα τελικά αποτελέσματα προκύπτει πως η τρισδιάστατη εκτύπωση μπορεί να προσφέρει πολλά μέσα από τις εφαρμογές της στο χώρο της εκπαίδευσης. Σε κάθε περίπτωση τα παιδιά πρέπει να είναι στο επίκεντρο και οι βασικοί «ερευνητές» ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα τα οποία βασίζονται στις ανάγκες και στα πιστεύω τους.el
heal.abstractThis thesis aims at the introduction of 3D printing in the kindergarten area by making use of the techniques it offers. It investigates the characteristics, which according to the opinion of the children, are considered suitable for the objects printed with the help of a 3D printer. It is presented through the literature review, the definition and characteristics of 3D printing, its applications in education with the positive and negative elements that have emerged, as well as the corresponding research. Preschool education, the kindergarten program, the STE(A)M approach are also analyzed. Finally, the connection between the three parameters is made. The methodology follows with the aims and objectives and is examined how the research was designed and developed. The conclusions reached along with the proposals for future research are presented in detail. From the final results, it follows that 3D printing can offer many a lot through its applications in the field of education. In any case, children must be at the center and become the majors “researchers” so that conclusions can be drawn based on their needs and beliefs.en
heal.advisorNameΚορλός, Απόστολοςel
heal.committeeMemberNameΚορλός, Απόστολοςel
heal.academicPublisherΣχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησηςel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages98-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kyriakidou.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16692
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.