Επιχειρησιακός σχεδιασμός για την αειφορία και την ανάπτυξη του Τουρισμού στη Μητροπολιτική Θεσσαλονίκη. Τομέας Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (Master thesis)

Οικονομίδου, Αικατερίνη


Στόχος της συγκεκριμένης έρευνας είναι η μελέτη των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και ψηφιακής προβολής της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης ώστε να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία θα αποτελέσουν μέρος του τουριστικού στρατηγικού σχεδιασμού της Θεσσαλονίκης που υλοποιείται με πρωτοβουλία της Σχολής Οικονομίας & Διοίκησης του ΔΙΠΑΕ. Η καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας βασίστηκε κατά το κύριο μέρος σε επίσημα στοιχεία του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, της ΕΛΣΤΑΤ και έγκυρες πηγές όπως η ΕΣΗΕΜΘ. Η επισήμανση των προβλημάτων και οι προτάσεις της επίλυσης αυτών, βασίστηκαν σε διαβούλευση με εκπροσώπους των ΜΜΕ της πόλης. Τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκαν μέσα από τις εξής αναλύσεις: GAP, VRIO και PEST. Ο επίλογος της έρευνας περιλαμβάνει προσωπικές προτάσεις για την συμβολή των ΜΜΕ στην τουριστική προβολή της πόλης.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Keywords: Επιχειρησιακός σχεδιασμός;Αειφορία και ανάπτυξη του Τουρισμού;Ανάπτυξη του Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη
Description: Μεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2020 (α/α 12901)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16584
Item type: masterThesis
General Description / Additional Comments: Μεταπτυχιακή εργασία
Submission Date: 2024-05-20T12:24:57Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Publication date: 2020-09-10
Bibliographic citation: Οονομίδου, Α. (2020). Επιχειρησιακός σχεδιασμός για την αειφορία και την ανάπτυξη του Τουρισμού στη Μητροπολιτική Θεσσαλονίκη. Τομέας Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (Μεταπτυχιακή εργασία). Διπαε.
Abstract: Στόχος της συγκεκριμένης έρευνας είναι η μελέτη των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και ψηφιακής προβολής της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης ώστε να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία θα αποτελέσουν μέρος του τουριστικού στρατηγικού σχεδιασμού της Θεσσαλονίκης που υλοποιείται με πρωτοβουλία της Σχολής Οικονομίας & Διοίκησης του ΔΙΠΑΕ. Η καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας βασίστηκε κατά το κύριο μέρος σε επίσημα στοιχεία του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, της ΕΛΣΤΑΤ και έγκυρες πηγές όπως η ΕΣΗΕΜΘ. Η επισήμανση των προβλημάτων και οι προτάσεις της επίλυσης αυτών, βασίστηκαν σε διαβούλευση με εκπροσώπους των ΜΜΕ της πόλης. Τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκαν μέσα από τις εξής αναλύσεις: GAP, VRIO και PEST. Ο επίλογος της έρευνας περιλαμβάνει προσωπικές προτάσεις για την συμβολή των ΜΜΕ στην τουριστική προβολή της πόλης.
Advisor name: Αβδημιώτης, Σπυρίδων
Examining committee: Αβδημιώτης, Σπυρίδων
Publishing department/division: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Publishing institution: ihu
Number of pages: 65 σελ.
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές




 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16584
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.