Χρήση εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ στο ξενοδοχειακό κλάδο. Εμπειρική έρευνα στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης. (Bachelor thesis)

Νικολαΐδου, Ναταλία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝικολαΐδου, Ναταλίαel
dc.date.accessioned2024-05-12T23:18:18Z-
dc.date.available2024-05-12T23:18:18Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16558-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία-Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης-Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2020 (α/α 12136)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectDigital marketingen
dc.subjectΞενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.subjectHotel business enterprisesen
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectTourismen
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectΞενοδοχείαel
dc.subjectHotelsen
dc.subjectΘεσσαλονίκηel
dc.subjectThessalonikien
dc.subjectΕλλάδαel
dc.subjectGreeceen
dc.titleΧρήση εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ στο ξενοδοχειακό κλάδο. Εμπειρική έρευνα στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
heal.classificationInternet marketingen
heal.classificationΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
heal.classificationSocial mediaen
heal.classificationΞενοδοχεία--Ελλάδα--Θεσσαλονίκηel
heal.classificationHotels--Greece--Thessalonikien
heal.classificationΤουρισμόςel
heal.classificationTourismen
heal.identifier.secondary12136-
heal.dateAvailable2024-05-12T23:19:18Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης-Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.publicationDate2020-09-24-
heal.bibliographicCitationΝικολαΐδου, N. (2020). Χρήση εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ στο ξενοδοχειακό κλάδο. Εμπειρική έρευνα στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης (Πτυχιακή εργασία). ΔΙΠΑΕ.el
heal.abstractΗ ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε όλους τους κλάδους, μεταξύ άλλων και στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Τα ξενοδοχεία έχουν στη διάθεσή τους διάφορα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ έτσι ώστε να προσελκύσουν τους χρήστες. Το μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα αποτελεί ένα εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ το οποίο έχει κάνει την εμφάνιση του τα τελευταία χρόνια στο διαδίκτυο και παίζει καθοριστικό ρόλο σε όλες τις φάσεις του ταξιδιού, δηλαδή πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής των Social Media στην αγοραστική απόφαση των χρηστών για την πραγματοποίηση κράτησης σε ένα ξενοδοχείο. Για την πραγματοποίηση της έρευνας επιλέχθηκε η δειγματοληψία και εξετάστηκε ένα δείγμα 250 φοιτητών/τριων των τριών Πανεπιστημίων της Θεσσαλονίκης χρησιμοποιώντας ως όργανο συλλογής δεδομένων, το ερωτηματολόγιο. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα περισσότερα άτομα χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προτιμούν να επισκέπτονται συγκεκριμένους ιστότοπους δίνοντας έμφαση σε ορισμένες διαστάσεις ποιότητας οι οποίες είναι σημαντικές για αυτούς. Τέλος, επιλέγουν να κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο μέσω των ιστοσελίδων τρίτων παρόχων το οποίο δείχνει το σημαντικό ρόλο που παίζουν οι τελευταίες στην ολοκλήρωση της συναλλαγής.el
heal.advisorNameΠαπαϊωάννου, Ευγενίαel
heal.committeeMemberNameΠαπαϊωάννου, Ευγενίαel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης-Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages120 σελ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16558
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.