Επιτυχημένες στρατηγικές πωλήσεων για ξενοδοχεία πολυτελείας (Master thesis)

Καραβάτας, Παναγιώτης


Ο Ελληνικός τουρισμός διαθέτει μια μεγάλη αγορά ξενοδοχειακών καταλυμάτων, περιοχών με διάφορα χαρακτηριστικά που μπορούν να αξιοποιηθούν. Η εκπαίδευση για κατάλληλα στελέχη δεν είναι στο καλύτερο επίπεδο που θα μπορούσε να φθάσει , παρόλα αυτά το επίπεδο υπηρεσιών είναι πολύ υψηλό όπως επίσης και η όρεξη για να γινόμαστε καλύτεροι. Στην παρούσα εργασία θα αναπτύξουμε τον τουρισμό ως έννοια, τους τρόπους που μπορεί να προωθηθεί ένα ξενοδοχείο ώστε να προσελκύσει περισσότερους και καλύτερους πελάτες, τον τρόπο που ορίζεται η τιμή ενός δωματίου ώστε να αυξηθεί η πώληση και τεχνικές πωλήσεων που μπορούν να γίνουν ενώ ο πελάτης ικανοποιείται από τις υπηρεσίες μας. Οι εποχές αλλάζουν και πρέπει να προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες τις εποχής, όσοι δεν μπόρεσαν να προσαρμοστούν ήταν τελικά αυτοί που έχασαν. Διανύουμε την εποχή της τεχνολογίας και της πληροφόρησης μέσω του ιντερνετ και της κινητής τηλεφωνίας. Οι tour operator σε πολλά νησιά προσπαθούν να πάρουν την καλύτερη τιμή που μπορούν από τα ξενοδοχεία προς δικό τους όφελος. Ο σύγχρονος ξενοδόχος δεν θα πρέπει να στηρίζεται μόνο στους άλλους αλλά θα πρέπει να φτιάξει την δική του στρατηγική που θα αποσκοπεί στην καλύτερη υπηρεσία του πελάτη και μεγιστοποίηση των πωλήσεων της δικής του επιχείρησης.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Keywords: Επιτυχημένες στρατηγικές πωλήσεων;Ξενοδοχεία πολυτελείας
Description: Μεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2020 (α/α 12914)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16541
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16541
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.