Ο ρόλος του συμβούλου επιχειρήσεων στην σύγχρονη επιχειρηματικότητα (Bachelor thesis)

Χατζηνικολάου, Δημήτρης


Η παρούσα μελέτη θα επιδιώξει να αναδείξει το έργο και τον ρόλο που έχει ο σύμβουλος επιχειρήσεων, μέσα από ένα σύνθετο πρίσμα δραστηριοτήτων που χρειάζεται για να πετύχει τον στόχο της πετυχημένης συμβουλής, για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Και όλα αυτά, μέσα από την οπτική του τομέα του τουρισμού. Στόχος της μελέτης, είναι να δώσει αρχικά μια γενική, αλλά σφαιρική άποψη στον αναγνώστη για τον τουρισμό, ξεκινώντας με την ιστορική εξέλιξη του τουρισμού από τις απαρχές των παλαιότερων πολιτισμών, μέχρι την σημερινή εποχή και τις προοπτικές του τουρισμού και του τουριστικού προϊόντος. Στην συνέχεια αναλύεται η επιχειρηματικότητα, από τις απαρχές της, με την εννοιολογική της σημασία και στις νέες επιχειρήσεις και γιατί αποτυγχάνουν. Έπειτα, προχωράει στον επιχειρησιακό σχεδιασμό. Το εργαλείο που θα μας απασχολήσει αρκετά, καθώς αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία του συμβούλου. Αναλύεται η δομή του, και πόσο σημαντικό είναι για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων στην σύγχρονη ανταγωνιστική επιχειρηματική αρένα. Τέλος, γίνεται η ανασκόπηση στα χρηματοδοτικά εργαλεία, τους αναπτυξιακούς νόμους και τις διάφορες πηγές χρηματοδότησης που έχουν σκοπό την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Έτσι, η μελέτη μας καταλήγει στο να απαντήσει στο αρχικό μας ερώτημα με την αναφορά του τελευταίου κεφαλαίου: ο ρόλος του συμβούλου επιχειρήσεων.
Alternative title / Subtitle: The role of business consultant in modern entepreneurship
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης-Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Subject classification: Συμβουλευτική
Counseling
Σύμβουλοι επιχειρήσεων
Business consultants
Επιχειρηματικότητα
Entrepreneurship
Τουρισμός
Tourism
Keywords: Σύμβουλοι επιχειρήσεων;Business consultants;Σύγχρονη επιχειρηματικότητα;Modern entepreneurship;Τουρισμός;Tourism;Νέες επιχειρήσεις;New business enterprises;Επιχειρηματικό σχέδιο;Business plan
Description: Πτυχιακή εργασία-Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης-Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2020 (α/α 12133)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16523
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16523
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.