Μακιγιάζ στον Κινηματογράφο (Bachelor thesis)

Βαϊραμίδου, Ξανθίππη/ Καρά, Χασάν Νιδά


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒαϊραμίδου, Ξανθίππηel
dc.contributor.authorΚαρά, Χασάν Νιδάel
dc.date.accessioned2024-04-22T11:16:45Z-
dc.date.available2024-04-22T11:16:45Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16521-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Επιστημών Υγείας - Τμήμα Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας,2021 (α/α 12929)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜακιγιάζel
dc.subjectΜακιγιάζ στον Κινηματογράφοel
dc.subjectΙστορία του Μακιγιάζel
dc.subjectΜακιγιέρel
dc.subjectΕργαλεία μακιγιάζel
dc.titleΜακιγιάζ στον Κινηματογράφοel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary12929-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Επιστημών Υγείας - Τμήμα Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίαςel
heal.publicationDate2021-07-08-
heal.bibliographicCitationΒαϊραμίδου, Ξ. - Καρά, Χ,Ν. (2021). Μακιγιάζ στον Κινηματογράφο (Πτυχιακή εργασία).ΔΙΠΑΕ.el
heal.abstractΤίτλος: Το Μακιγιάζ στον Κινηματογράφο Η ιστορία του μακιγιάζ στον κινηματογράφο είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιστορία του ίδιου του κινηματογράφου. Στην παρούσα εργασία γίνεται αρχικά αναφορά στην ιστορική αναδρομή της επιστήμης του μακιγιάζ. Αναλύονται διάφορες τεχνικές μακιγιάζ που χρησιμοποιούνται στα πλαίσια μιας κινηματογραφικής παραγωγής και εξετάζονται ιδιαίτερη τα ειδικά εφέ, χωρίς την ύπαρξη των οποίων ο κινηματογράφος δεν θα είχε εξελιχθεί όπως σήμερα. Αφού ορίζεται και κατηγοριοποιείται το μακιγιάζ αναλύεται η πορεία του από τους πρωτόγονους λαούς, ως την σύγχρονη εποχή. Στη συνέχεια γίνεται μια ανάλυση των βασικών προϊόντων του μακιγιάζ και των εργαλείων που χρησιμοποιούνται στο επαγγελματικό μακιγιάζ. Έπειτα αναλύεται το μακιγιάζ του κινηματογράφου. Πιο συγκεκριμένα γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή από τον κινηματογράφο εποχής μέχρι τον σύγχρονο κινηματογράφο και αναδεικνύεται πώς δημιουργείται το κινηματογραφικό μακιγιάζ. Ακολούθως, γίνεται αναφορά στα special effects και πιο συγκεκριμένα, αναφέρονται οι διαδικασίες γήρανσης, τα γένια, οι περούκες, οι φαλάκρες και τα φρύδια, η δημιουργία μελανιών και διάφορων πληγών, όπως το κόψιμο, οι ουλές, τα εγκαύματα, κ.ά.. Εν συνεχεία αναλύεται η ενότητα του face painting. Παρουσιάζεται πώς δημιουργείται το μακιγιάζ για κάποιες πολύ διαδεδομένες μεταμφιέσεις, όπως τους κλόουν, τις νεράιδες και τα ξωτικά, τις μάγισσες, τον πιερότο και κάποια ζώα. Έπειτα, γίνεται μια ανάλυση του τρόπου μέσω του οποίου μπορεί να δημιουργηθεί το φυλετικό μακιγιάζ με το face painting. Επιπλέον, γίνεται μια αναφορά στο μακιγιάζ Ινδής, έγχρωμων ανθρώπων, Αιγυπτίων και Γκέισας. Τέλος αναλύεται το μακιγιάζ που χρησιμοποιείται στο μπαλέτο, κλασικό και σύγχρονο και το παιδικό μακιγιάζ και τι πρέπει να γνωρίζει ένας μακιγιέρ για την εφαρμογή τουel
heal.abstractTitle: Cinema make-up The history of cinema make-up is closely linked to the history of cinema itself. In the present thesis, first, an overview of the history of makeup is attempted. Various make-up techniques that are used in the context of a film production are analyzed and special effects are examined in particular, without the utilization of which the cinema would not have evolved as it does today. After the definition of make-up, and the presentation of its categories, as well, its course from the primitive peoples to the modern era is analyzed. Afterwards, an analysis of the basic makeup products and the tools used in professional makeup is conducted. Then, the cinema makeup is analyzed. More specifically, there is a brief historical review from the period piece movies to the modern cinema, through which it is highlighted how the cinematic make-up is created. Next, special effects are mentioned and more specifically, the aging processes, beards, wigs, baldness and eyebrows, the formation of bruises and various wounds, such as cuts, scars, burns, etc. are mentioned. Then the section of face painting is analyzed. It shows how makeup is created for some very popular disguises, such as clowns, fairies and elves, witches, piercos and some animals. Next, the way in which tribal makeup can be created with face painting is analyzed. In addition, there is a reference to the makeup of Indian, people of color, Egyptians and Geishas. Finally, the make-up used in ballet, classic and modern, and children's make-up are analyzed and what a make-up artist should know about its application.en
heal.advisorNameΜεγακλή, Θεογνωσίαel
heal.committeeMemberNameΜεγακλή, Θεογνωσία
heal.academicPublisherΣχολή Επιστημών Υγείας - Τμήμα Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίαςel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages120 σελ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16521
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.