Δημόσιες σχέσεις και η "ζωή" μιας επιχείρησης (Bachelor thesis)

Τσιουρή, Μαριάννα


Η εργασία αυτή, με θέμα «Δημόσιες Σχέσεις και η "ζωή" της επιχείρησης», έχει ως στόχο να ερευνήσει, το πως μπορούν σα κλάδος οι δημόσιες σχέσεις, να αναδείξουν έναν προορισμό ή μια επιχείρηση αντίστοιχα, και τι «εργαλεία» χρησιμοποιούν για να επιτύχουν τους στόχους τους. Στη συνέχεια, αναλύεται η ιστορία του τουρισμού και πως έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια, λόγω της οικονομικής κρίσης και της πανδημίας, καθώς και τι μέτρα παίρνουν οι επιχειρήσεις γενικότερα για τον κορωνοϊό. Θα δούμε επίσης τη Λευκάδα σα προορισμό και πως προωθείται ο τουρισμός και τι έχει αλλάξει λόγω της πανδημίας. Ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι εξαιρετικά σημαντικός, για το λόγο αυτό, θα δούμε εκτενέστερα τη συνεργασία του με μεγαλύτερους φορείς όπως ο ΕΟΤ και ο ΣΕΤΕ. Τέλος, θα επισημάνουμε τι συμπεράσματα διεξάγονται και ποιες προτάσεις-βελτιώσεις. Σ’ αυτή την εργασία που εκπονείται, έχει πραγματοποιηθεί ποιοτική έρευνα, με χρήση πηγών κατά κύριο λόγο από το διαδίκτυο.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Επιστημών Υγείας - Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας
Subject classification: Δημόσιες σχέσεις
Public relations
Τουρισμός
Tourism
Πανδημία COVID-19, 2020- -- Επιρροή
COVID-19 Pandemic, 2020- --Influence
Keywords: Δημόσιες Σχέσεις;Business life insurance;Ζωή μιας επιχείρησης;Life of a business;Τουρισμός;Tourism
Description: Πτυχιακή εργασία-Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας-Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2020 (α/α 12135)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16516
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16516
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.