Η επίδραση της χρήσης των νέων τεχνολογιών στην αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19 (Master thesis)

Ναστούλη, Αφροδίτη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝαστούλη, Αφροδίτηel
dc.date.accessioned2024-04-02T10:55:37Z-
dc.date.available2024-04-02T10:55:37Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16457-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησηςel
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑσύγχρονη εκπαίδευσηel
dc.subjectE-learningen
dc.subjectΕργαλεία e-learningel
dc.subjectΑποτελεσματικός εκπαιδευτικόςel
dc.subjectΠανδημίαel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleΗ επίδραση της χρήσης των νέων τεχνολογιών στην αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19el
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary14138-
heal.dateAvailable2024-04-02T10:56:37Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησηςel
heal.publicationDate2024-03-13-
heal.bibliographicCitationΝαστούλη, Α. (2024). Η επίδραση της χρήσης των νέων τεχνολογιών στην αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19 (Μεταπτυχιακή εργασία). ΔΙΠΑΕel
heal.abstractΗ πανδημία που προκλήθηκε από τον COVID-19 στα τέλη του 2019, είχε ως αποτέλεσμα τον Μάρτιο του 2020 να υιοθετηθούν εναλλακτικές λύσεις στις παραδοσιακές μεθόδους μάθησης σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Η εκπαίδευση εισήχθη σε έναν ψηφιακό μετασχηματισμό και στην απαγόρευση της δια ζώσης διδασκαλίας. Σκοπός της μελέτης αυτής είναι να διερευνήσει το πώς επέδρασε η χρήση των νέων τεχνολογιών στην αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Πρέβεζας κατά την περίοδο της πανδημίας SARS COVID -19. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μεταξύ 15 Απριλίου -31 Μαΐου 2023 με τη συμμετοχή 84 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποίησαν κατά πολύ στην ασύγχρονη και σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, την Πλατφόρμα e-class, το εκπαιδευτικό Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email), τα e- books, τα εκπαιδευτικά βίντεο youtube και τη διαδικτυακή υπηρεσία Google Classroom, τα οποία θεωρούν και πιο αποτελεσματικά από τα υπόλοιπα εργαλεία. Επίσης, θεωρούν ότι η χρήση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας σε μέτριο βαθμό είναι αποτελεσματική για τη διδασκαλία, την κινητοποίηση των μαθητών, τη δημιουργία θετικής συμπεριφοράς προς τη μάθηση και τους δίνει μια ευκολία στο να εξηγήσουν την έννοια του μαθήματος. Ωστόσο, δεν θεωρούν ότι η χρήση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας τους προσφέρει κάποια οφέλη και δεν είναι εξίσου σημαντική με τη δια ζώσης διδασκαλία. Τα προβλήματα που αντιμετώπισαν ήταν προβλήματα σύνδεσης, λειτουργίας μέσων σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, έλλειψη υλικοτεχνικού εξοπλισμού, αδυναμία εκμετάλλευσης όλων των δυνατοτήτων των προσφερόμενων τεχνολογικών εργαλείων, μη δημιουργία θετικού σχολικού κλίματος, έλλειψη ενδιαφέροντος και κινήτρων από τους μαθητές και αποκλεισμός των κοινωνικοοικονομικών ευάλωτων μαθητών. Τέλος διαπιστώθηκε ότι οι εκπαιδευτικοί δεν θεωρούν ότι ήταν σε θέση να αντιμετωπίσουν το εκάστοτε τεχνικό πρόβλημα, είχαν ελλιπείς γνώσεις από επιμορφωτικά σεμινάρια και δεν ήταν εξοικειωμένοι με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα.el
heal.abstractThe pandemic caused by COVID-19 in late 2019 resulted in March 2020 adopting alternatives to traditional learning methods in emergency situations. Education was introduced to a digital transformation and the ban on live teaching. The purpose of this study is to investigate how the use of new technologies affected the effectiveness of primary education teachers in Preveza Prefecture during the SARS COVID-19 pandemic. The survey was carried out between April 15 - May 31, 2023 with the participation of 84 Primary Education teachers. The results of the research showed that teachers used a lot during asynchronous and modern distance education, the e-class Platform, e-mail, e-books, youtube educational videos and the online service Google Classroom, which they consider more effective than other tools. Also, they consider that the use of distance teaching to a moderate degree is effective for teaching, motivating students, creating positive attitude towards learning and gives them an ease in explaining the concept of the course. However, they do not consider that the use of distance teaching offers them any benefits and is not as important as face-to-face teaching. The problems they faced were connection problems, operation of modern and asynchronous distance education media, lack of logistical equipment, inability to exploit all the possibilities of the technological tools offered, failure to create a positive school climate, lack of interest and motivation from students and exclusion of socioeconomically vulnerable students . Finally, it was found that the teachers did not consider that they were able to deal with the given technical problem, had insufficient knowledge from training seminars and were not familiar with the specific platform.en
heal.advisorNameΝεοφώτιστος, Βασίλειοςel
heal.committeeMemberNameΝεοφώτιστος, Βασίλειοςel
heal.committeeMemberNameΠλιάσα, Σοφίαel
heal.committeeMemberNameΞανθός, Στέλιοςel
heal.academicPublisherΣχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησηςel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages87 σελ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ναστούλη_Αφροδίτη.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.23 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16457
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.