«Διαπροσωπικές σχέσεις και δεξιότητες επικοινωνίας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας» (Master thesis)

Κολοκοτρώνη, Άννα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚολοκοτρώνη, Άνναel
dc.date.accessioned2024-03-26T11:19:49Z-
dc.date.available2024-03-26T11:19:49Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16427-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2021 (α/α 12991).el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectCOVID-19el
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευση
dc.subjectΔιαπροσωπικές σχέσεις
dc.subjectΔεξιότητες επικοινωνίας στην εκπαίδευση
dc.subjectΑλληλεπίδραση μαθητή με μαθητή
dc.subjectΑλληλεπίδραση μαθητή - εκπαιδευτικού
dc.title«Διαπροσωπικές σχέσεις και δεξιότητες επικοινωνίας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας»el
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary12991-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.publicationDate2021-06-26-
heal.bibliographicCitationΚαμπατζά,Β. (2021). «Διαπροσωπικές σχέσεις και δεξιότητες επικοινωνίας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας» (Μεταπτυχιακή εργασία). ΔΙΠΑΕ.el
heal.abstractΤον 21ο αιώνα, υπάρχουν συνεχείς μετασχηματισμοί γνώσης και πληροφοριών, βασισμένοι στις ραγδαίες τεχνολογικές, οικονομικές, κοινωνικές και εκπαιδευτικές αλλαγές. Για την επίτευξη γνώσης, οι διαπροσωπικές σχέσεις έχουν σημασία όχι μόνο για τη μάθηση αλλά και για την υγεία και την ευημερία των ανθρώπων Η παρούσα εργασία είχε ως σκοπό να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τις διαπροσωπικές σχέσεις και δεξιότητες επικοινωνίας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 136 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο μέσω Google forms. Αυτή η μελέτη επιβεβαιώνει τη σημασία και των τριών τύπων στρατηγικών δέσμευσης στη διαδικτυακή μάθηση, ιδίως τη δέσμευση μαθητή-εκπαιδευτή. Αυτό ενισχύει την πεποίθηση ότι τα ιδρύματα πρέπει να σχεδιάσουν και να προσφέρουν ελκυστικές μαθησιακές εμπειρίες ώστε οι μαθητές να επιτύχουν στην ηλεκτρονική μάθηση. Πολλές από τις στρατηγικές αξιολογήθηκαν ιδιαίτερα από φοιτητές και σχεδιαστές μαθημάτων και οι εκπαιδευτές μπορούν να χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε από αυτές τις στρατηγικές για να βελτιώσουν την αλληλεπίδραση στα διαδικτυακά μαθήματά τους. Τα ευρήματα δείχνουν ότι η εμπλοκή μπορεί να ενισχυθεί τόσο στον διαδραστικό σχεδιασμό διαδικτυακών μαθημάτων όσο και στη διευκόλυνση των διαδικτυακών μαθημάτων. Η διευκόλυνση εκπαιδευτή είναι ζωτικής σημασίας. Ως εκ τούτου, οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν στρατηγικές για τη διαχείριση του χρόνου και την εμπλοκή του λόγου. Όσον αφορά το κατά πόσο τα δημογραφικά χαρακτηριστικά τις απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στις διαπροσωπικές σχέσεις και δεξιότητες επικοινωνίας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, φάνηκε πως υπάρχει σημαντική συσχέτιση σε αρκετές περιπτώσεις.el
heal.advisorNameΚαμπατζά, Βαλεντίνηel
heal.committeeMemberNameΚαμπατζά, Βαλεντίνηel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages131σελ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16427
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.