Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής σε θέματα διοίκησης. Η πραγματικότητα στο Ν. Σερρών. (Master thesis)

Βελίκη, Μαρία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒελίκη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2024-03-22T11:07:36Z-
dc.date.available2024-03-22T11:07:36Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16424-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ & Τουρισμού,2021 (α/α 12994)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠροϊσταμένη νηπιαγωγείουel
dc.subjectΕπιμόρφωσηel
dc.subjectΑποτελεσματική διοίκησηel
dc.subjectΟργάνωση και Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.subjectΝ. Σερρώνel
dc.titleΗ επιμόρφωση των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής σε θέματα διοίκησης. Η πραγματικότητα στο Ν. Σερρών.el
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary12994-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ & Τουρισμούel
heal.publicationDate2021-07-19-
heal.bibliographicCitationΒελίκη,Μ. (2021). Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής σε θέματα διοίκησης. Η πραγματικότητα στο Ν. Σερρών ( Μεταπτυχιακή εργασία). ΔΙΠΑΕ.el
heal.abstractΗ παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε για να διερευνήσουμε και να συλλέξουμε δεδομένα σχετικά με τις ανάγκες επιμόρφωσης των νηπιαγωγών που υπηρετούν στα δημόσια νηπιαγωγεία του Ν. Σερρών σε θέματα διοίκησης. Η έρευνα βασίζεται στην υπόθεση ότι η κατάρτιση των νηπιαγωγών στην Οργάνωση και Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη άσκηση των καθηκόντων τους. Η επιλογή του θέματος προκύπτει από την έλλειψη σχετικών ερευνών και τη διαπίστωση ότι στον κλάδο των νηπιαγωγών, με την πλειονότητα των νηπιαγωγείων να είναι ολιγοθέσια, οι περισσότερες νηπιαγωγοί θα χρειαστεί κάποια στιγμή να ασκήσουν διοικητικό έργο. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η επιμόρφωση σε θέματα διοίκησης και οργάνωσης της εκπαίδευσης είναι αναγκαία, καθώς με τις απαραίτητες γνώσεις οι προϊστάμενες νηπιαγωγοί θα ασκήσουν καλύτερα και πιο αποτελεσματικά τα καθήκοντά τους. Παρόλο που η πλειονότητα δεν έχει παρακολουθήσει μαθήματα διοίκησης στο Πανεπιστήμιο θεωρεί πως η ύπαρξή τους βοηθάει στην εκτέλεση διοικητικού έργου. Οι τομείς που αντιμετωπίζουν δυσκολίες σε ζητήματα διοίκησης είναι η Εκπαιδευτική Νομοθεσία, καθώς τους δυσκολεύει αρκετά, η Διαχείριση κρίσεων και η Διοικητική οργάνωση σχολικής μονάδας. Επιθυμούν την παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων σε σχέση με την Εκπαιδευτική νομοθεσία, την Χρήση πόρων και Οικονομική Διαχείριση, τις Διαπροσωπικές σχέσεις και Διαχείριση κρίσεων. Ως προς το είδος της επιμόρφωσης που θα τις βοηθήσει αποτελεσματικά στην άσκηση των διοικητικών τους καθηκόντων, επιλέγουν την Εισαγωγική και περιοδική, που θα υλοποιείται από το Υ.ΠΑΙ.Θ ή το ΠΕ.ΚΕ.Σ. ή το ΑΕΙ με επιμορφωτές καθηγητές σχολών Δημόσιας Διοίκησης, έμπειρους Διευθυντές σχολικών μονάδων και Διευθυντές εκπαίδευσης. Θεωρούν τα ταχύρρυθμα προγράμματα αποτελεσματικά για την ενημέρωση τους, όταν υπάρχουν αλλαγές στα διοικητικά τους καθήκοντα και εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, τα οποία θα πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του εργασιακού ωραρίου. Τα ευρήματα μπορούν να δώσουν την αφορμή με την συνέργεια συναφών ερευνών για την μελέτη του τρόπου σχεδιασμού και υλοποίησης επιμορφωτικών προγραμμάτων σε θέματα διοίκησης για τις νηπιαγωγούς της Ελλάδας, ώστε να ασκούν αποτελεσματικά το ρόλο της προϊσταμένης.el
heal.advisorNameΓεωργίου, Χρήστοςel
heal.committeeMemberNameΓεωργίου, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ & Τουρισμούel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages108 σελ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16424
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.