Οργάνωση και διοίκηση ενός ευρωπαϊκού σχολείου. Το etwinning και η συμβολή του στη διδασκαλία και την επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού (Master thesis)

Βασίλογλου, Μάρθα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒασίλογλου, Μάρθαel
dc.date.accessioned2023-10-03T14:03:17Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16355-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και τουρισμού, 2021 (α/α 12836)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕυρωπαϊκή Ένωσηel
dc.subjecteTwinningen
dc.subjectεπαγγελματική ανάπτυξηel
dc.subjectεκπαιδευτικοίel
dc.titleΟργάνωση και διοίκηση ενός ευρωπαϊκού σχολείου. Το etwinning και η συμβολή του στη διδασκαλία και την επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικούel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασία
heal.identifier.secondary12836-
heal.dateAvailable2024-10-02T21:00:00Z-
heal.languageel-
heal.accessembargo-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και τουρισμούel
heal.publicationDate2021-05-10-
heal.bibliographicCitationΒασιλογλού, Μ. (2021) Οργάνωση και διοίκηση ενός ευρωπαϊκού σχολείου. Το etwinning και η συμβολή του στη διδασκαλία και την επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού (Μεταπτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδοςel
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια αυξάνονται σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης οι εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες, οι οποίες επιδιώκουν να επιφέρουν διαφοροποιήσεις στο εκπαιδευτικό συγκείμενο ,έτσι ώστε τα εκπαιδευτικά συστήματα να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις ποικίλες και σύνθετες προκλήσεις της παγκόσμιας κοινωνίας. Μία από αυτές τις πρωτοβουλίες είναι και η συνεργατική δράση eTwinning. Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών αναφορικά με τη συμβολή και τον αντίκτυπο που έχει η συμμετοχή σε δράσεις eTwinning τόσο σε επίπεδο επαγγελματικής ανάπτυξης όσο και σε επίπεδο μαθησιακής διεργασίας. Στόχος της έρευνας που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να αποτυπωθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με το πως εκλαμβάνουν την εμπειρία από την πραγματοποίηση έργων eTwinning και το πως αυτή η εμπειρία έχει συμβάλλει στην επαγγελματική τους ανάπτυξη. Προκειμένου να συλλεχθούν τα ερευνητικά δεδομένα χρησιμοποιήθηκε ως εργαλείο έρευνας το ερωτηματολόγιο , το οποίο ήταν διαθέσιμο στους συμμετέχοντες σε ηλεκτρονική μορφή. Το δείγμα που αναλύθηκε αφορά σε 145 εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι εργάζονται σε σχολεία της Βορείου Ελλάδας και της Αττικής όντες ενεργοί σε έργα eTwinning.
heal.advisorNameΓκούνα, Ουρανίαel
heal.committeeMemberNameΓκούνα, Ουρανίαel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και τουρισμού
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages190 σελ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ_ΒΑΣΙΛΟΓΛΟΥ_ΜΑΡΘΑ.pdf4.32 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16355
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.