Διατμηματικό πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών στη διοίκηση μονάδων υγείας & προνοίας (Bachelor thesis)

Λεωνίδα, Ελισσάβετ


Οι αυξανόμενες προσδοκίες για καλύτερα ποιοτικά προσφερόμενη ιατρική περίθαλψη, οδήγησαν τον σύγχρονο άνθρωπο να καταφεύγει σε ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα προκειμένου να ¨τσεκάρει¨ την υγεία του. Δυστυχώς στην Ελλάδα και δη στα μεγάλα αστικά κέντρα, η πλήρης απουσία ενός σωστά οργανωμένου συστήματος Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας φροντίδας υγείας, παρείχε το κατάλληλο έδαφος σε ιδιωτικές πρωτοβουλίες και ιδέες, για κάλυψη αυτών των κενών και των αστοχιών του δημοσίου. Σκοπός της Πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας (ΠΦΥ) είναι η πρόληψη, διατήρηση, η αποκατάσταση και η προαγωγή της υγείας του ανθρώπου (ΥΠΕΠΘ, Υγιεινή Μικροβιολογία, Γ λυκείου, σελ 19). Ως «Δευτεροβάθμια Φροντίδα Υγείας» (Δ.Φ.Υ.) νοούνται όλες οι παρεχόμενες υπηρεσίες και πράξεις, που διενεργούνται εντός των τμημάτων των Νοσοκομείων, στις συμβεβλημένες ιδιωτικές κλινικές, στις μονάδες ψυχικής υγείας, στα κέντρα αποθεραπείας − αποκατάστασης κλειστής νοσηλείας και στα θεραπευτήρια χρόνιων παθήσεων συμπεριλαμβανομένων και αυτών που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια ημερήσιας νοσηλείας (ΦΕΚ αριθμός φύλλου 3054, 12/11/2012). Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετάτε ο σχεδιασμός ενός επιχειρηματικού πλάνου(Business plan) για την ίδρυση ενός διαγνωστικού κέντρου που θα παρέχει υπηρεσίες ΠΦΥ και ΔΦΥ.Η εταιρεία θα εδρεύει στην πόλη της Θεσσαλονίκης , η οποία αποτελεί το κομβικό σημείο για όλη την Βόρεια Ελλάδα. Η επωνυμία του ιατρικού κέντρου θα είναι «THESS ΥΓΕΙΑ». Αυτό που διαφοροποιεί αυτό το ιατρικό κέντρο από τα υπόλοιπα που εδρεύουν στην πόλη είναι ότι θα είναι πλήρως εξοπλισμένο με καινοτόμες τεχνολογίες, έξυπνες “smart” συσκευές, Τηλε- ιατρικη, ιατρική ακριβείας, προσφέροντας με αυτό τον τρόπο μια διαφορετική προσέγγιση στην προσφορά υπηρεσιών υγείας. Η “THESS ΥΓΕΙΑ’’ δεν θα ιδρυθεί με μοναδικό συντελεστή το κέρδος αλλά θα έχει κοινωνική διάσταση. Στις ευπαθείς ομάδες ανθρώπων, στους οποίους η μετακίνηση είναι δύσκολη, θα προσφέρει «κατ΄οίκον» νοσηλεία και πρόσβαση στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο με γνώμονα πάντα την βελτίωση της ποιότητας ζωής των πελατών.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και τουρισμού
Keywords: πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας;μάρκετινγκ;SWOT Ανάλυση;επιθετικό μάρκετινγκ;ανάλυση καταναλωτή
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16306
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16306
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.