Μελέτη του βαθμού ικανοποίησης των ασθενών-χρηστών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας. Μελέτη περίπτωσης των ασθενών που επισκέπτονται το μικροβιολογικό εργαστήριο του Κ.Υ της 25ης Μάρτιου (Bachelor thesis)

Ξανθοπούλου, Χριστίνα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΞανθοπούλου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2023-09-27T11:39:50Z-
dc.date.available2023-09-27T11:39:50Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16292-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και τουρισμού, 2021 (α/α 12816)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectσυστήματα υγείαςel
dc.subjectιδιωτικός τομέαςel
dc.subjectδημόσιος τομέαςel
dc.subjectικανοποίηση ασθενώνel
dc.subjectπρωτοβάθμια φροντίδα υγείαςel
dc.subjectμικροβιολογικό
dc.titleΜελέτη του βαθμού ικανοποίησης των ασθενών-χρηστών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας. Μελέτη περίπτωσης των ασθενών που επισκέπτονται το μικροβιολογικό εργαστήριο του Κ.Υ της 25ης Μάρτιου
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασία
heal.identifier.secondary12816-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και τουρισμούel
heal.publicationDate2021-04-24-
heal.bibliographicCitationΞανθοπουλού, Χ. (2021) Μελέτη του βαθμού ικανοποίησης των ασθενών-χρηστών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας. Μελέτη περίπτωσης των ασθενών που επισκέπτονται το μικροβιολογικό εργαστήριο του Κ.Υ της 25ης Μάρτιου (Μεταπτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδοςel
heal.abstractH υγεία αποτελεί ένα από τα βασικότερα αγαθά που θα πρέπει να διασφαλίζεται με κάθε τρόπο. Υψίστης σημασίας για τη διατήρηση της υγείας των ατόμων μιας κοινωνίας είναι να παρέχονται οι αναγκαίες και αποτελεσματικές υπηρεσίες πρωτοβάθμιας υγειονομικής περίθαλψης. Μια σημαντική παράμετρος των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι η ποιότητα, η οποία θα πρέπει να αξιολογείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα ώστε να εντοπίζονται ελλείψεις και να βελτιώνονται. Ένα μέτρο αξιολόγησης είναι και οι ίδιοι οι ασθενείς οι οποίοι πολλές φορές έχουν και τον πιο κομβικό ρόλο. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας κρίθηκε σκόπιμο να αξιολογηθούν οι υπηρεσίες που προσφέρονται από ένα Κ.Υ. της Θεσσαλονίκης. Συμμετείχαν 100 εθελοντές/ασθενείς και συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο που αφορούσε τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης έδειξαν ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες όσον αφορά το περιβάλλον, τον χώρο και την εξυπηρέτηση κατά την αναμονή είναι αρκετά ικανοποιητικές και ποιοτικές. Το σημαντικότερο ρόλο στην ποιότητα των υπηρεσιών άσκησε ο γιατρός, όπως είναι και αναμενόμενο, και η αξιολόγηση του επηρεάστηκε από το μορφωτικό επίπεδο των συμμετεχόντων και δευτερευόντως από το φύλο. Άτομα με υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο και γυναικείου φύλου άσκησαν περισσότερη δυσαρέσκεια με τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Στη δυσαρέσκεια που εκδήλωσαν αυτές οι τάξεις έγκειται και η μελλοντική βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
heal.advisorNameΜαυρίδης, Σάββαςel
heal.committeeMemberNameΜαυρίδης, Σάββαςel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και τουρισμούel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages82 σελ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16292
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.