Τεχνικές προώθησης του ελληνικού κρασιού: η περίπτωση της εταιρίας <<βιβλία χώρα>> (Bachelor thesis)

Πολύζος, Ηλίας/ Τσίτλικας, Αναστάσιος


δεν υπάρχει
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης-Τμήμα Διοίκησης οργανισμών , μάρκετινγκ και τουρισμού
Keywords: κρασί;οινοποιείο
Description: Πτυχιακή εργασία-Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης-Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2021 (α/α 12545)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16149
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες




 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16149
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.