Η θεωρία του χιούμορ και η εφαρμογή της στην σύγχρονη ελληνική τηλεοπτική διαφήμιση (Bachelor thesis)

Πιτούλια, Στεργιανή/ Νταλλάκου, Χριστίνα


Σήμερα η διαφήμιση αποτελεί το βασικό μέσο για την προώθηση ενός προϊόντος που την καθιστά αδιαμφισβήτητα κυρίαρχη στην πώληση και στην αγορά καταναλωτικών και άλλων αγαθών. Σκοπός: Είναι η διερεύνηση της κατανόησης της διαφήμισης, του ρόλου του χιούμορ σε αυτήν και κατά πόσο είναι θετική η στάση των καταναλωτών σε αυτό το είδος διαφήμισης, στην Ελλάδα. Υλικό και μέθοδος: Πραγματοποιήθηκε με συστηματική ανασκόπηση με ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων από το Google scholar το pud med και διάφορες έγκυρες σελίδες , άρθρα και επιστημονικά άρθρα όσον αφορά το θεωρητικό μέρος, στην έρευνα αναλύθηκαν στατιστικά δεδομένα με το SPSS. Αποτελέσματα: Με βάση των μελετών, των ερευνών και των στοιχείων που παρουσιάστηκαν δείχνουν ότι η χιουμοριστική διαφήμιση συμβάλει στην κατανόηση των διαφημίσεων και στην πώληση αγαθών και υπηρεσιών. Συμπέρασμα: Ο σύγχρονος ρυθμός και η εξάπλωση της διαφήμισης απαιτεί να διερευνηθεί περισσότερο ο ρόλος του χιούμορ στην τηλεοπτική διαφήμιση αν λάβουμε υπόψη ότι αυτή είναι μία δημιουργική στρατηγική που μπορεί να οδηγήσει σε υψηλά επίπεδα διαφημιστικής αποτελεσματικότητας.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Keywords: Χιούμορ;Τηλεοπτική διαφήμιση;Προϊόν;Καταναλωτές;Κινηματογράφος;Ελλάδα
Description: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2020 (α/α 11930)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16024
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16024
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.