Χρήση Συστημάτων Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης σε Μονάδες και Ινστιτούτα Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Master thesis)

Σιδηρόπουλος, Θόδωρος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣιδηρόπουλος, Θόδωροςel
dc.date.accessioned2023-09-04T12:44:02Z-
dc.date.available2023-09-04T12:44:02Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16017-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή Εργασία - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών – Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας, Αρχειονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης, 2021 (α/α 12462)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectμεταλυκειακή εκπαίδευσηel
dc.subjectσύγχρονη/ασύγχρονη τηλεκπαίδευσηel
dc.subjectτεχνολογικά εκπαιδευτικά εργαλείαel
dc.subjectπλατφόρμες e-learningel
dc.titleΧρήση Συστημάτων Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης σε Μονάδες και Ινστιτούτα Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασία
heal.identifier.secondary12462-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Κοινωνικών Επιστημών – Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας, Αρχειονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2021-01-27-
heal.bibliographicCitationΣιδηρόπουλος, Θ. (2021) Χρήση Συστημάτων Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης σε Μονάδες και Ινστιτούτα Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Μεταπτυχιακή εργασία) Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος
heal.abstractΣτην έρευνα αυτή, η οποία έγινε στα πλαίσια εκπόνησης διπλωματικής εργασίας, επιχειρείται να καταγραφεί το εύρος χρήσης των ασύγχρονων συστημάτων τηλεκπαίδευσης στη μεταλυκειακή εκπαίδευση. Παρουσιάζεται το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα με τη σημερινή του μορφή και αναλύονται εκτενώς οι φορείς εκπαίδευσης που υπάρχουν για να ακολουθήσουν οι νέοι μετά το Λύκειο, οι οποίοι δεν έχουν εισαχθεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έπειτα επισημαίνεται η αναγκαιότητα χρήσης τεχνολογικών εκπαιδευτικών εργαλείων και πόσο χρήσιμα μπορούν να αποδειχθούν στα χέρια του εκπαιδευτικού επιδεικνύοντας ταυτόχρονα κάποια από αυτά που χρησιμοποιούνται συστηματικά στις μέρες μας. Στην πορεία φανερώνεται η σημασία της τηλεκπαίδευσης και οι συνιστώσες που προκύπτουν από την χρήση της με όλες τις μορφές της, σύγχρονης και ασύγχρονης. Συνεπακόλουθο αυτής, είναι οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες χωρίς τις οποίες δεν θα μπορούσε να υπάρξει τηλεκπαίδευση και στην περίπτωση της έρευνας αυτής με τον ασύγχρονο τρόπο της. Έτσι γίνεται προσπάθεια να γίνουν κοινωνοί οι αναγνώστες των δυο πιο δημοφιλών εξ αυτών, πάντα με βάση την έρευνα, της Moodle και της Open Eclass. Τέλος, παρουσιάζονται αναλυτικά τα ευρήματα της έρευνας και βγαίνουν τα τελικά συμπεράσματα: έχουμε φτάσει άραγε στο σημείο να λέμε ότι έχουμε εντάξει τέτοια συστήματα ακόμη και σε αυτό το κομμάτι της μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης;
heal.advisorNameΝίτσος, Ηλίαςel
heal.committeeMemberNameΝίτσος, Ηλίας
heal.academicPublisherΣχολή Κοινωνικών Επιστημών – Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας, Αρχειονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages134 σελ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μεταπτυχιακή_ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ.pdf3.89 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16017
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.