Ανάπτυξη εμπορικού σήματος: Αγοραστικό Ενδιαφέρον των Καταναλωτών για Επωνυμίες Κατεψυγμένων Λαχανικών (Bachelor thesis)

Σπανουδάκη, Όλγα


Η προβληματική της παρούσας πτυχιακής εργασίας επικεντρώνεται στο εμπορικό σήμα των αγροτικών προϊόντων καθώς και στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα κατεψυγμένα λαχανικά. Το εμπορικό σήμα στα αγροτικά προϊόντα, συγκεκριμένα στα κατεψυγμένα λαχανικά, είναι ιδιαίτερα σημαντικό τόσο για τους παραγωγούς όσο και για τους καταναλωτές διότι προσδίδει ταυτότητα στο προϊόν, διαφοροποιώντας το από άλλα ομοειδή ανταγωνιστικών επιχειρήσεων και διευκολύνει τους καταναλωτές στο να αποφασίζουν εύκολα και γρήγορα τι προϊόντα θα αγοράσουν αλλά και χάρη σε αυτό αγοράζουν με σιγουριά και ασφάλεια ταυτοποιημένα και πιστοποιημένα προϊόντα. Έπειτα, η μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό αντικείμενο για τους παραγωγούς και τις επιχειρήσεις καθώς μέσα από συγκεκριμένα ερευνητικά ερωτήματα, όπως για παράδειγμα, τι αγοράζουν οι καταναλωτές, γιατί το αγοράζουν, από πού κ.α., παράγουν προϊόντα τέτοια ώστε να ικανοποιούν στο μέγιστο τις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών. Στη συνέχεια αναλύεται η έννοια της έρευνας αγοράς, η έννοια της πληροφόρησης και η σημαντικότητά τους για τις επιχειρήσεις αλλά και για τους καταναλωτές και επιπλέον η μεθοδολογία έρευνας της παρούσας εργασίας. Φυσικά και δε θα μπορούσαν να λείπουν η θρεπτική αξία των κατεψυγμένων λαχανικών και η διαφορά τους με τα νωπά, ενώ όλα παρουσιάζονται αναλυτικότερα με στοιχεία από μία ήδη υπάρχουσα έρευνα του ΑΠΘ. Τέλος, η παρούσα εργασία περιλαμβάνει μία έρευνα που μελετά τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα κατεψυγμένα λαχανικά και στις επωνυμίες τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η προσήλωση των καταναλωτών απέναντι σε κάποια επώνυμη μάρκα εξαρτάται από διάφορους παράγοντες που καθορίζουν την καταναλωτική συμπεριφορά και πως γενικά οι καταναλωτές δεν αφιερώνουν πολύ χρόνο στην επιλογή τους αφού δεν αγοράζουν πολύ συχνά κατεψυγμένα λαχανικά.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών - Τμήμα Γεωπονίας
Keywords: Εμπορικό σήμα;Ταυτοποίηση;Μάρκετινγκ;Ερευνα αγοράς;Αγοραστική συμπεριφορά;Καταναλωτές
Description: Πτυχιακή εργασία- Σχολή γεωτεχνικών επιστημών- Τμήμα γεωπονίας, 2020 ( α/α 12063)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16011
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16011
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.