Ίδρυση και λειτουργία τουριστικών γραφείων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Bachelor thesis)

Μίτκου, Ειρήνη


Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που έχει τεράστια σημασία για πολλές χώρες, διότι αποτελεί μεγάλη πηγή εσόδων. Κάθε μεταβλητή που συνδέεται μαζί του, όπως οι τουρίστες, τα ξενοδοχεία, οι προορισμοί, τα τουριστικά προϊόντα, τα καταλύματα κ.ο.κ. είναι πολύ σημαντικά για την επιτυχία του σε κάθε χώρα. Όμως, ένας από τους πιο σημαντικούς κρίκους της τουριστικής βιομηχανίας είναι ίσως τα τουριστικά γραφεία. Εκείνα λειτουργούν ως ενδιάμεσο μεταξύ των τουριστών και των τουριστικών προορισμών, εκείνα διαφημίζουν τους προορισμούς στους τουρίστες, εκείνα πωλούν τα ταξίδια και τα πακέτα διακοπών, εκείνα προσπαθούν να προσελκύσουν όσους περισσότερους τουρίστες γίνεται σε έναν προορισμό. Χωρίς τα τουριστικά γραφεία, ο τουρισμός θα ήταν δύσκολο να εμφανιστεί σε μία χώρα. Η πάρουσα εργασία έχει ως σκοπό να παρουσιάσει τις διαδικασίες ίδρυσης και λειτουργίας των τουριστικών γραφείων, ώστε να καταλάβουν οι αναγνώστες πόσο σημαντικές επιχειρήσεις αποτελούν για την οικονομία μιας χώρας. Ταυτόχρονα όμως γίνεται μια σύγκριση των τουριστικών γραφείων στην Ελλάδα και στο Ηνωμένο Βασίλειο, ώστε να δούμε πόσο διαφορετικές ή παρόμοιες είναι ίδιες επιχειρήσεις σε διαφορετικές χώρες. Παραπέρα, δίνονται μερικές συμβουλές στα γραφεία στην Ελλάδα περί τρόπους είσπραξης μεγαλύτερων κερδών. Συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά στην επιρροή του Διαδικτύου και στις οφέλιες που μπορεί να παρέχει στα τουριστικά γραφεία της Ελλάδας, αλλά και γενικότερα όλων των χώρων. Η εργασία θεωρείται δευτερογενής έρευνα εφόσον οι πληροφορίες πάρθηκαν από πήγες, άρθρα και βιβλία τρίτων. Παρόλα αυτά υπάρχουν και πληροφορίες που προήλθαν από την εμπειρία της συγγραφέα. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα, όπου παρουσιάζονται και οι διαφορές και ομοιότητες των τουριστικών γραφείων στην Ελλάδα και στην Μεγάλη Βρετανία , από τα οποία φαίνεται ότι υπάρχουν περισσότερες διαφορές στον τρόπο ίδρυσής τους και περισσότερες ομοιότητες στον τρόπο λειτουργίας τους. Θεωρούμε ότι η εργασία αυτή είναι αρκετά ενδιαφέρουσα διότι πολλοί στην Ελλάδα δεν γνωρίζουν ποιες εργασίες εκτελούν τα τουριστικά γραφεία, ούτε ποσο σημαντικοί κρίκοι αποτελούν στην τουριστική βιομηχανία και πιστευούν ότι είναι επιχειρήσεις που σε λίγα χρόνια θα εκλείψουν από την αγορά.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης, Οργανισμών, Μάρκετινγκ & Τουρισμού
Keywords: Τουριστικά Γραφεία;Ίδρυση;Λειτουργία;Διαδίκτυο;τουριστική βιομηχανία;τουριστικοί προορισμοί
Description: Πτυχιακή εργασία-Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας-Τμήμα Διοίκησης Οργαωνισμών, Μαρκετινγκ και Τουρισμού,2021 (α/α 125811)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15973
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15973
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.