Παραγωγή βιολογικών προϊόντων και οι προτιμήσεις των καταναλωτών. (Bachelor thesis)

Σταματιάδου, Φωτεινή


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣταματιάδου, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2023-08-24T11:09:06Z-
dc.date.available2023-08-24T11:09:06Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15905-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία- Σχολή γεωτεχνικών επιστημών- Τμήμα φυτικής παραγωγής, 2020 (α/α 12077)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΒιολογικά προϊόνταel
dc.subjectΑμειψισποράel
dc.subjectΚοπριάel
dc.subjectΠαράσιταel
dc.subjectΒιοκαλλιέργειεςel
dc.subjectΒιολογικά εντομοκτόναel
dc.titleΠαραγωγή βιολογικών προϊόντων και οι προτιμήσεις των καταναλωτών.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary12077-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή γεωτεχνικών επιστημών- Τμήμα φυτικής παραγωγήςel
heal.publicationDate2020-08-
heal.bibliographicCitationΣταματιάδου, Φ. (2020). Παραγωγή βιολογικών προϊόντων και οι προτιμήσεις των καταναλωτών ( Πτυχιακή εργασία).ΔΙΠΑΕel
heal.abstractΗ κατανάλωση βιολογικών προϊόντων αποκτά περισσότερο έδαφος χρόνο με το χρόνο. Μέσα σε μόλις λίγες δεκαετίες κατάφερε να περάσει από την σχετική αφάνεια σε ένα παγκόσμιο φαινόμενο, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τα 26 δις. ευρώ. Για να κατανοήσουμε αυτό το φαινόμενο, είναι απαραίτητο να γνωρίσουμε καλύτερα τόσο την ίδια τη βιολογική παραγωγή όσο και τους καταναλωτές των προϊόντων. Στην παρούσα εργασία, μελετάται αρχικά το τι εστί βιολογικό προϊόν και ποιες είναι οι πρακτικές που εφαρμόζονται για την παραγωγή τους. Έπειτα, δίνονται ορισμένα στοιχεία σχετικά με την ιστορική πορεία και την κατάσταση της αγοράς βιολογικών προϊόντων στις μέρες μας και στη συνέχεια παρουσιάζονται αποτελέσματα μελετών που επιχείρησαν να προσδιορίσουν το προφίλ και τους λόγους που ωθούν τους καταναλωτές στην αγορά αυτών των προϊόντων. Τέλος, παρουσιάζεται μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια αυτής της διπλωματικής, με στόχο να δώσει απάντηση σε αυτά ακριβώς τα ερωτήματα σχετικά με τον Έλληνα καταναλωτή και γίνεται στατιστική ανάλυση και συζήτηση των αποτελεσμάτωνel
heal.abstractConsumption of organic products is gaining more ground year after year. In just a few decades, it has managed to make a transition out from relative obscurity ant into a global phenomenon, with sales exceeding 26 billion. euro. In order to understand this trend, it is necessary to study in detail both the organic production itself and the consumers of these products. In this thesis, we first study what an organic product is and what practices are applied to its production. After a brief mention of some facts concerning the historical course and the market position of organic products nowadays, the results of studies that have attempted to determine the profile and the reasons that push consumers to buy these products are presented. Finally, a study conducted within the framework of this dissertation is presented, with the aim of answering these very questions about the Greek consumer and statistical analysis and discussion of the results are followed.en
heal.advisorNameΠαλάτος, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΠαλάτος, Γεώργιος
heal.academicPublisherΣχολή γεωτεχνικών επιστημών- Τμήμα φυτικής παραγωγής,el
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPagesσελ. 74-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15905
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.