Παράγοντες Ικανοποιήσεις - Μη ικανοποιήσεις πελατών φαρμακείων (Bachelor thesis)

Πατσούρι, Μελάνο/ Πατλακούτζα, Αλεξανδρά


Στην Ελλάδα γίνεται γρήγορα κατανοητή η αξία και η σημασία των φαρμακείων από τα πρώτα κιόλας στατιστικά δεδομένα. Είμαστε πρώτοι στην Ευρώπη στον αριθμό φαρμακείων που αντιστοιχεί σε κάθε άτομο και λόγο του τεράστιου ανταγωνισμού, αξίζει οι καταναλωτές να μένουν ικανοποιημένοι και να δημιουργείται συμπεριφορά πιστότητας. Σκόπιμα λοιπόν πρέπει να γίνονται προσαρμογές στο μείγμα μάρκετινγκ αλλά και συνεχή έρευνα πιστοποίησης θετικής ικανοποίησης. Στην παρακάτω εργασία ερευνήθηκε η ικανοποίηση ή η μη ικανοποίηση των κατοίκων της Σίνδου και τα κριτήρια επιλογής φαρμακείου. Συμπερασματικά, φαίνεται να υπάρχει σχετική ικανοποίηση των καταναλωτών τόσο από τα χαρακτηριστικά των φαρμακοποιών όσο και από τα φαρμακεία ως υποδομές. Όσον αφορά το internet φαίνεται να έχει έδαφος χωρίς όμως να υπερτερεί συγκριτικά με τα παραδοσιακά φαρμακεία. Έτσι λοιπόν είναι σημαντικό να γίνονται προσπάθειες διατήρησης και ικανοποίησης των καταναλωτών.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης, Οργανισμών, Μάρκετινγκ & Τουρισμού
Keywords: φαρμακεία;μάρκετινγκ;καταναλωτής;οικονομική κρίση;Ελλάδα;Ευρώπη
Description: Πτυχιακή Εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης, Οργανισμών, Μάρκετινγκ & Τουρισμού, 2021 (α/α 12491)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15902
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15902
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.