LOW COST CARRIERS στο αεροδρόμια Ελευθέριος Βενιζέλος (Bachelor thesis)

Αϊβαζίδου, Δήμητρα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑϊβαζίδου, Δήμητραel
dc.date.accessioned2023-07-26T13:41:39Z-
dc.date.available2023-07-26T13:41:39Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15869-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία- Σχολή οικονομίας και διοίκησης- Τμήμα διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων, 2020 (α/α 12075)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectLow cost carriersen
dc.subjectΤουριστικό προϊόνel
dc.subjectΑεροπορικές εταιρίεςel
dc.subjectΕπιχειρείνel
dc.subjectΑνάπτυξη Αερογραμμώνel
dc.subjectΚίνητρα Ανάπτυξης Αερογραμμώνel
dc.titleLOW COST CARRIERS στο αεροδρόμια Ελευθέριος Βενιζέλοςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary12075-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή οικονομίας και διοίκησης- Τμήμα διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2020-09-08-
heal.bibliographicCitationΑιβαζίδου,Δ. (2020).LOW COST CARRIERS στο αεροδρόμια Ελευθέριος Βενιζέλος ( πτυχιακή εργασία).ΔΙΠΑΕel
heal.abstractΤο αεροπορικό ταξίδι είναι μία μεγάλη και αναπτυσσόμενη βιομηχανία. Διευκολύνει την οικονομική ανάπτυξη, το παγκόσμιο εμπόριο, τις διεθνείς επενδύσεις και τον τουρισμό και ως εκ τούτου είναι ζωτικής σημασίας για την παγκοσμιοποίηση που λαμβάνει χώρα σε πολλές άλλες βιομηχανίες. Η πιο αξιοσημείωτη αλλαγή στο χώρο των αερομεταφορών τα τελευταία 40 χρόνια είναι ότι το ταξίδι από ένα υψηλού κόστους αγαθό που απευθυνόταν μόνο σε λίγους, τη δεκαετία του 1960, εξελίχτηκε στη δεκαετία του 1990 σε κύριο μέσο μεταφοράς στις μετακινήσεις μέσης και μεγάλης απόστασης, ενώ απευθύνεται πλέον στις μεσαίες αλλά και στις χαμηλές εισοδηματικές τάξεις. Η εμφάνιση των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους στην αεροπορική αγορά συντέλεσε σε αυτή την αλλαγή και παράλληλα δημιούργησε μία καινούργια τάση στον τομέα των αερομεταφορών και του τουρισμού γενικότερα. Οι τουρίστες πια έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν ταξίδια συχνότερα, με τιμές ναύλων που πολλές φορές μπορεί να είναι και μηδενικές. Η επιτυχία του μοντέλου χαμηλού κόστους οδήγησε σε αύξηση των αεροπορικών εταιρειών που το εφαρμόζουν αλλά και τις εταιρείες προγραμματισμένων πτήσεων, να δημιουργήσουν αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους μέσα στην ήδη υπάρχουσα λειτουργία τους. Ωστόσο όπως κάθε νέα ιδέα, έτσι και αυτή έχει τα αρνητικά της σημεία και μειονεκτήματα. Οι εταιρείες για να επιτύχουν χαμηλά κόστη έχουν προχωρήσει σε μειώσεις των προσφερόμενων υπηρεσιών, σε περιορισμούς στο βάρος των αποσκευών και σε επιπλέον χρεώσεις για οποιαδήποτε πρόσθετη υπηρεσία. Λειτουργούν κυρίως από και προς δευτερεύοντα αεροδρόμια, συχνά σε απομακρυσμένες περιοχές, ανεβάζοντας έτσι το συνολικό κόστος του ταξιδιού ενώ σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης υπάρχει ελάχιστη έως και καθόλου αποζημίωση. Σημαντικό στην επιλογή μίας αεροπορικής εταιρείας από τον επιβάτη θα πρέπει να είναι το συνολικό κόστος του ταξιδιού και όχι μεμονωμένα η τιμή του εισιτηρίου. Πολλές φόρες η επιλογή μίας χαμηλού κόστους εταιρείας για τη πραγματοποίηση ενός ταξιδιού είναι πιο δαπανηρή από αυτή μίας συμβατικής αεροπορικής εταιρείας. Σήμερα οι περισσότερες εταιρείες χαμηλού κόστους έχουν διαφοροποιήσει αρκετά το προϊόν και τις υπηρεσίες τους από αυτές του παραδοσιακού μοντέλου με στόχο να προσελκύσουν περισσότερους επιβάτες και να αυξήσουν τα έσοδα τους.el
heal.abstractAir travel remains a large and growing industry. It facilitates economic growth, world trade, international investment and tourism and is therefore central to the globalization taking place in many other industries. The most remarkable change in the aviation field, over the past 40 years, is that the journey from a high cost good addressed to a few in the 1960s, transformed in the 1990s in the main mean of transport for medium and long distances, while addressed to average and low income classes. The emergence of low cost airlines in the aviation market contributed to this change and also created a new trend in the aviation and tourism in general. Tourists now have the ability to make frequent trips with fares that can often be zero. The success of the low cost model led to an increase in the number of low cost airlines while forced the full cost carriers to create low cost airlines within them. However like any other new idea, it also has its negative points and weaknesses. In order for the companies to achieve lower operations costs, they reduced their services, applied restrictions in fares and baggage, while they charge for any extra service. Low cost airlines fly to and from secondary airports, often in remote areas, bringing the total cost of the journey higher than expected. The airlines offer minimum to none compensation in case of a cancelled flight. When selecting an airline the passenger should always have in mind the total cost of the journey and not the single price of the flight. In many occasions the selection of a low cost airline means additional costs, often higher than the price of a ticket in a full service carrier. Nowadays, most of the low cost companies have differentiated their product and services from the traditional model in order to attract more passengers and increase their revenues.en
heal.advisorNameΚασσιάνιδης, Παναγιώτηςel
heal.committeeMemberNameΚασσιάνιδης, Παναγιώτηςel
heal.academicPublisherΣχολή οικονομίας και διοίκησης- Τμήμα διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPagesσελ.208-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15869
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.