Σχέδιο μάρκετινγκ της εταιρείας ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΝΑΚΗΣ ΑΒΕΕ για την εισαγωγή νέου brand φυτικού γάλακτος για την περίοδο 2020-2021 (Bachelor thesis)

Τρασανίδου, Ελένη


Institution and School/Department of submitter: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Keywords: Σχέδιο μάρκετινγκ;Εταιρεία ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΝΑΚΗΣ ΑΒΕΕ;Φυτικό γάλα;Brand name
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης -- Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2020 (α/α 12381)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15849
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15849
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.