Μελέτη περίπτωσης Zambartas Winery (Bachelor thesis)

Μοσχοπούλου, Μαρία/ Παρταουρίδου, Ιωάννα


Αντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτελεί η διερεύνηση της εγχώριας αγοράς οίνου, καθώς και η χρηματοοικονομική ανάλυση μια επιχείρησης του κλάδου(Zambartas Winery) κατά την περίοδο 2018-2019. Τα στοιχεία πάνω στα οποία βασίστηκε η εργασία προέρχονται από ηλεκτρονικές πηγές, επιστημονικά άρθρα, άρθρα εφημερίδων, από την ΥΣΤΑΤ και από στοιχεία που συγκεντρώθηκαν κατά την επικοινωνία με τα διοικητικά στελέχη «Zambartas Winery». Η εργασία χωρίζεται στα χαρακτηριστικά του κλάδου και εξετάζονται οι παράγοντες που επιδρούν στη ζήτηση και την προσφορά των προϊόντων της οινοποιίας. Ακολούθως με τη βοήθεια υποδείγματος του Porter και της ανάλυσης SWOT, αναλύεται ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων του κλάδου και εντοπίζονται τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα, οι ευκαιρίες και οι απειλές που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις του κλάδου. Έπειτα αναλύεται η χρηματοοικονομική κατάσταση της εταιρείας «Zambartas Winery», προκειμένου να διαπιστωθεί πως κινείται μια μεσαία επιχείρηση, καταφέρνοντας να είναι κερδοφόρα, να διαθέτει επάρκεια ρευστότητας και να είναι ανταγωνιστική.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκηση Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Keywords: Κρασί;Ιστορία Κρασιού;Κύπρος;Οινοποιεία;Τουρισμός;Επιχειρήσεις
Description: Πτυχιακή εργασία- Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκηση Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού , 2020 (α/α 11820)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15692
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15692
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.