Ψηφιακό μάρκετινγκ και επιχειρησιακή ανάπτυξη (Bachelor thesis)

Δάμο, Σταύρο/ Τριανταφυλλίδου, Μαρία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔάμο, Σταύροel
dc.contributor.authorΤριανταφυλλίδου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2023-04-03T14:17:14Z-
dc.date.available2023-04-03T14:17:14Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15628-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης -Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2020 (α/α 11946)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectΕπιχειρησιακή ανάπτυξηel
dc.subjectSocialMediaMarketingen
dc.subjectΜίγμα Μάρκετινγκ – 4P’sel
dc.subjectΑνάλυση S.W.O.T.el
dc.subjectΚαταναλωτήςel
dc.titleΨηφιακό μάρκετινγκ και επιχειρησιακή ανάπτυξηel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.secondaryTitleDigital marketing and business developmenten
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary11946-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης -Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.publicationDate2020-06-20-
heal.bibliographicCitationΔάμο,Σ. , Τριανταφυλλίδου Μαρία (2020). Ψηφιακό μάρκετινγκ και επιχειρησιακή ανάπτυξη (Πτυχιακή εργασία). ΔΙΠΑΕel
heal.abstractΜε την εξέλιξη της τεχνολογίας και συνεπώς του μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί αναπόσπαστο μέρος οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, ανεξαρτήτως μεγέθους και τομέα απασχόλησης. Πλέον, προκειμένου να επιβιώσουν οι επιχειρήσεις και να παραμείνουν ανταγωνιστικές, ενστερνίζονται το ψηφιακό μάρκετινγκ και αξιοποιούν όλα τα εργαλεία και τις πρακτικές που τους προσφέρει. Η παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα <<Ψηφιακό μάρκετινγκ και επιχειρησιακή ανάπτυξη>>, εξετάζει μέσω τόσο δευτερογενής όσο και πρωτογενής ποιοτικής έρευνας, όλες τις μεθόδους και τις τεχνικές του Digital Marketing και του Social Media Marketing, με σκοπό την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης στον διαδικτυακό χώρο. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, παρατηρήθηκε ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις προσαρμόζονται στην νέα πραγματικότητα και υιοθετούν σε μεγάλο βαθμό το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Ακόμη, απορρέουν από τις συνεντεύξεις οι τρόποι με τους οποίους διαχειρίζονται οι διερευνώμενες εταιρίες το viral marketing, affiliate marketing, mobile marketing και τα social media για την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών τους, καθώς και οι στόχοι και στρατηγικές που χρησιμοποιούν για την εξέλιξή τους στην αγορά εργασίας. Τέλος, διατυπώθηκαν τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα.el
heal.advisorNameΒλαχάκης, Σωτήριοςel
heal.committeeMemberNameΒλαχάκης, Σωτήριοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages108 σελ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15628
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.