Η ελληνική βιομηχανία ζάχαρης στην παγκόσμια αγορά και ο ανταγωνισμός με τα υποκατάστατα προϊόντα (Bachelor thesis)

Τζίλντα, Κούλα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤζίλντα, Κούλαel
dc.date.accessioned2023-04-03T12:20:14Z-
dc.date.available2023-04-03T12:20:14Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15626-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2020 (11949)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕΒΖ(Ελληνική βιομηχανία ζάχαρης)el
dc.subjectΠαγκόσμια αγοράel
dc.subjectΥποκατάστατα προϊόνταel
dc.subjectΑνταγωνισμόςel
dc.subjectΣτέβιαel
dc.subjectΕλλάδαel
dc.titleΗ ελληνική βιομηχανία ζάχαρης στην παγκόσμια αγορά και ο ανταγωνισμός με τα υποκατάστατα προϊόνταel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary11949-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
heal.publicationDate2020-06-29-
heal.bibliographicCitationΤζίλντα, Κ. (2020). Η ελληνική βιομηχανία ζάχαρης στην παγκόσμια αγορά και ο ανταγωνισμός με τα υποκατάστατα προϊόνταel
heal.abstractΜε την παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρήσαμε να προσεγγίσουμε το θέμα της Ελληνικής Βιομηχανία Ζάχαρης Α.Ε., μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στον Ελληνικό χώρο από το 1960 σε σχέση με τα υποκατάστατα προϊόντα της ζάχαρης στην αγορά. Παρουσιάσαμε τις θεωρίες για την διαδικασία της παραγωγής, και τις στρατηγικές της, αλλά και τις αιτίες που την προκαλούν καθώς και την αλλαγή της κουλτούρας. Όσον αφορά την μεθοδολογική μας προσέγγιση, αρχικά προβήκαμε σε δευτερογενή έρευνα σε εσωτερικές πηγές από την εταιρεία αλλά και σε εξωτερικές πηγές από τη βιβλιογραφία. Κατόπιν διενεργήσαμε πρωτογενή έρευνα μέσα από την δημιουργία ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Από την ανάλυση των στοιχείων της έρευνας καταλήξαμε σε κάποια συμπεράσματα, όπως ότι η ΕΒΖ αναγκάζεται να προσαρμοστεί εκ των υστέρων στις αλλαγές που συμβαίνουν στο ταχύτατα μεταβαλλόμενο εξωτερικό της περιβάλλον καθώς η συμπεριφορά του καταναλωτή αλλάζει με τις εξελίξεις και αναζητεί καινούργια προϊόντα .Έτσι, κατά κανόνα στην ΕΒΖ μια αλλαγή δεν αποφασίζεται προληπτικά, αλλά αφού προκύψει ένα πρόβλημα. Μικρές αλλαγές μπορούν να ξεκινήσουν από κάθε κατεύθυνση, όμως για τις μεγάλες, διαρθρωτικές αλλαγές που χρειάζεται η εταιρεία, οι εκάστοτε Διοικήσεις της αποτελούν τροχοπέδη. Όσον αφορά στο σύστημα που ακολουθεί η ΕΒΖ για την υλοποίηση μιας αλλαγής, αυτό καταγράφει πλήρως και με λεπτομερή και σαφή τρόπο τις απαιτούμενες διαδικασίες και τη σύνδεσή τους με τις αντίστοιχες δαπάνες. Οι απαιτήσεις αλλάζουν και η βιομηχανία της ζάχαρης καλείτε να ανταπεξέλθει σε αυτό το νέο κύμα αλλαγής , δηλαδή στα υποκατάστατα προϊόντα της . Η αξία της ζάχαρης είναι σταθερή αλλά θα πρέπει να έχει δεύτερο πλάνο σε περίπτωση πτώσης της ώστε να μείνει η κυρίαρχη επιλογή Τελικά, η εταιρεία χρειάζεται συγκεκριμένες, δραστικές αλλαγές στην οργανωτική δομή και τα συστήματά της.el
heal.advisorNameΚοκκίνης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΚοκκίνης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages104 σελ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15626
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.