Οι απόψεις και οι στάσεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση υποστηρικτικών τεχνολογιών στα ειδικά δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης (Bachelor thesis)

Βλάχος, Ευάγγελος


Institution and School/Department of submitter: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Subject classification: Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκη
Special education teachers -- Greece -- Thessaloniki
Συσκευές αυτοβοήθειας για άτομα με αναπηρία
Self-help devices for people with disabilities
Εκπαίδευση -- Επίδραση των τεχνολογικών καινοτομιών στην
Education -- Effect of technological innovations on
Ειδική εκπαίδευση -- Ελλάδα --Θεσσαλονίκη
Special education -- Greece --Thessaloniki
Παιδιά με αναπηρία -- Εκπαίδευση (Πρωτοβάθμια)
Children with disabilities -- Education (Primary)
Keywords: καθηγητές ειδικής αγωγής;special education teachers;υποστηρικτική τεχνολογία;assistive technology;ειδικά σχολεία;special education;Θεσσαλονίκη;Thessaloniki
Description: Διπλωματική εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης- Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδων, 2020 (α/α 11635)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15560
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15560
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.