Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διοίκηση των σχολικών μονάδων: Το πληροφοριακό σύστημα Myschool στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Περιφερειακής Ενότητας του Κιλκίς (Bachelor thesis)

Ορφανίδου, Μαρία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΟρφανίδου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2022-10-15T12:18:36Z-
dc.date.available2022-10-15T12:18:36Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15488-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία - Σχολή Οικονομίας και Οργάνωσης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού - Πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών στη Διοίκηση και Οργάνωση εκπαιδευτικών μονάδων, 2019 (α/α 11690)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectπληροφοριακό σύστημαel
dc.subjectinformation systemen
dc.subjectδιοικητικές δομέςel
dc.subjectadministrative structuresen
dc.subjectσχολικές μονάδεςel
dc.subjectschool unitsen
dc.subjectπρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectprimary educationen
dc.subjectMyschoolen
dc.titleΗ αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διοίκηση των σχολικών μονάδων: Το πληροφοριακό σύστημα Myschool στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Περιφερειακής Ενότητας του Κιλκίςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΔιπλωματική εργασίαel
heal.classificationΤεχνολογία της πληροφορίαςel
heal.classificationInformation technologyen
heal.classificationΔιαχείριση πόρων πληροφοριώνel
heal.classificationInformation resources managementen
heal.classificationΣχολική διοίκηση και οργάνωσηel
heal.classificationSchool management and organizationen
heal.classificationΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδα -- Κιλκίς (Νομός)el
heal.classificationEducation, Primary -- Greece --Kilkis (Perfecture)en
heal.dateAvailable2022-10-15T12:19:36Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.publicationDate2019-11-09-
heal.bibliographicCitationΟρφανίδου, Μ. (2019). Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διοίκηση των σχολικών μονάδων: Το πληροφοριακό σύστημα Myschool στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της περιφερειακής ενότητας του Κιλκίς (Διπλωματική εργασία). Αλεξάνδρεια Πανεπιστημιούπολη Θεσσαλονίκηςel
heal.abstractΚίνητρο της παρούσας μελέτης αποτελεί το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια το Υ.ΠΑΙ.Θ., στα πλαίσια της προσπάθειάς του να αναβαθμίσει τις διοικητικές του διαδικασίες, έχει εντάξει τις ΤΠΕ και κατ’ επέκταση το ΠΣ Myschool στην καθημερινότητα των διοικητικών δομών, αλλά και των εκπαιδευτικών μονάδων. Στόχος της συγκεκριμένης καινοτομίας είναι οι σχολικές μονάδες μέσω της συμβολής των νέων τεχνολογιών να διοικούνται με αποδοτικότερο και αποτελεσματικότερο τρόπο. Η παρούσα έρευνα έχει στόχο να διερευνήσει τις απόψεις που επικρατούν στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σχετικά με τις ΤΠΕ και το ΠΣ Myschool γενικά, όπως επίσης και να μελετήσει τη συμβολή τους στην οργάνωση της καθημερινότητας, αλλά και στην αναβάθμιση του διοικητικού έργου. Στο πλαίσιο αυτής της λογικής κινήθηκε η έρευνα και το δείγμα το αποτέλεσαν 87 Διευθυντές/ντριες Δημοτικών Σχολείων, Προιστάμενοι/ντες Ολιγοθέσιων Δημοτικών Σχολείων, Προϊσταμένες Νηπιαγωγείων χρήστες του Myschool της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας του Κιλκίς. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω ερωτηματολογίου και αναλύθηκαν μέσω του SPSS. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες είναι θετικοί απέναντι στις νέες τεχνολογίες και ότι αντιλαμβάνονται την αξία των ΤΠΕ και του Myschool στην απλοποίηση των καθημερινών διοικητικών διαδικασιών, στην εξοικονόμηση χρόνου και στη μείωση της γραφειοκρατίας. Τέλος, επικρατεί η άποψη ότι το Myschool είναι ένα εύχρηστο και αξιόπιστο ΠΣ που συντελεί στη θετικότερη αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.el
heal.abstractThe insensitive for the present paper was the fact that the Ministry of Education, as part of a relatively recent effort to improve its administrative processes, has incorporated ICT and specifically the I.S. Myschool into the daily routine of its administrative structures, and into the daily administrative routine of schools as well. The objective of adopting the specific innovative system was to make school administration more efficient and effective through the use of modern ICT. The present study aims to investigate the predominant views in Primary Education regarding ICT and the I.S. Myschool, and, in addition, it aims to study the contribution of the latter to the daily administration routine and also to the improvement of administrative work. The research was conducted within the above context, and the sample consisted of 87 Primary School Principals and Kindergarten Principals of schools under the administration of the Local Directorate of Primary Education of the Resional Unit of Kilkis. Data were collected through questionnaire and were analyzed by SPSS Statistics Software. The results showed a positive position of the participants towards new technologies and an appreciation of the contribution of ICT and I.S. Myschool in simplifying daily administrative tasks, saving time and reducing bureaucracy. Finally, the predominant view is that I.S. Myschool is an easy-to-use and reliable system which plays a part to a more positive self-assessment in a school.-
heal.advisorNameΚοτίνη, Ισαβέλλαel
heal.committeeMemberNameΚοτίνη, Ισαβέλλαel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages128 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μαρία Ορφανίδου_2832017.pdf2.53 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15488
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.