Τακτικές επιβίωσης των ξενοδοχείων σε περιόδους οικονομικής κρίσης (Bachelor thesis)

Παπαδοπούλου, Σοφία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2022-09-11T12:14:25Z-
dc.date.available2022-09-11T12:14:25Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15295-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία – Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας,2018 α.α 9446el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectξενοδοχείαel
dc.subjectοικονομική κρίσηel
dc.subjectκρίσηel
dc.subjectτακτικές επιβίωσηςel
dc.subjectτακτικές ξενοδοχείοel
dc.subjectανάκαμψη κρίσηςel
dc.subjecthotelsen
dc.subjecteconomic crisisen
dc.subjectcrisisen
dc.subjectcrisis managementen
dc.subjectimpactsen
dc.subjecthotel businessen
dc.subjectovercoming crisisen
dc.subjectovercome crisisen
dc.titleΤακτικές επιβίωσης των ξενοδοχείων σε περιόδους οικονομικής κρίσηςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationFinancial crisesen
heal.classificationΟικονομικές κρίσειςel
heal.classificationHotels--Financeen
heal.classificationΞενοδοχεία--Χρηματοοικονομικήel
heal.identifier.secondary9446-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςel
heal.publicationDate2018-02-26-
heal.bibliographicCitationΠαπαδοπούλου Σ. (2018). Τακτικές επιβίωσης των ξενοδοχείων σε περιόδους οικονομικής κρίσης (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΗ εργασία έχει θέμα τις τακτικές και μεθόδους που μπορούν να εφαρμοστούν πρακτικά για την αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης στον ξενοδοχειακό κλάδο. Το συγκεκριμένο θέμα επιλέχθηκε για να γίνουν γνωστοί στους αναγνώστες (πολίτες, ξενοδόχοι αλλά και άλλοι επιχειρηματίες οι οποίοι αναζητούν μεθόδους ανάκαμψης ) οι τρόποι με τους οποίους μία ξενοδοχειακή μονάδα μπορεί εν μέσω κρίσης να είναι επιτυχημένη στις παροχές της και να διατηρεί σταθερό εισόδημα και παρουσία στον χώρο του τουρισμού. Η παρούσα πτυχιακή χωρίζεται σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος της μελέτης, το οποίο αποτελεί το γενικό μέρος της πτυχιακής αναφέρεται ο σκοπός της εργασίας, η μεθοδολογία έρευνας της συγκεκριμένης εργασίας, αλλά και γενικότερα οι αρχές έρευνας που χρησιμοποιούνται, καθώς και η δομή της. Στο δεύτερο μέρος γίνεται λόγος για τον τουρισμό σαν παγκόσμιο φαινόμενο, τους τρόπους με τους οποίους στηρίζει την οικονομία, την οικονομική κρίση του 2008 και την επιρροή της στις αφίξεις και τα έσοδα της χώρας μας, καθώς και τον τουρισμό γενικότερα. Τέλος, στο τρίτο μέρος θα παρουσιάσουμε τρόπους και μεθόδους ανάκαμψης τους οποίους είναι σε θέση να εφαρμόσουν τα ξενοδοχεία εν μέσω οικονομικής κρίσης εφόσον υπάρχει θέληση για καλυτέρευση των τουριστικών υπηρεσιών που προσφέρουν, τρόπους προσέλκυσης νέων πελατών, διατήρηση ενός σταθερού πελατολογίου, ιδέες μάρκετινγκ και συμβουλές μάνατζμεντ, και τέλος τεχνολογικές καινοτομίες και ανάπτυξη καλύτερων και σύγχρονων φιλοσοφιών που βοηθάνε την εικόνα της επιχείρησής.el
heal.abstractThe subject of this particular task has to do with the tactics and methods that can be applied in practice to deal with the economic crisis in the hotel industry. This theme has been chosen to inform readers (citizens, hoteliers and other entrepreneurs looking for recovery methods) the ways in which a hotel unit can be successful in the midst of a crisis and maintain a steady income and presence in the world of tourism. This essay is divided into three parts. In the first part of the study, which is the general part of the essay, the purpose of the work, the research methodology of the particular and more generally the research principles used, as well as its structure, are mentioned. The second part speaks of tourism as a global phenomenon, the economic crisis of 2008 and its influence on tourism. Finally, in the third part we will present ways and methods of recovery in hotels in the midst of economic crisis as well as improvement of the tourist services they offer, ways of attracting new customers, maintaining a stable clientele, marketing ideas and management advice, and finally technological innovations and development of better and modern philosophies that help the image of our business.en
heal.advisorNameΚαπίκη, Σουλτάναel
heal.committeeMemberNameΚαπίκη, Σουλτάναel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages50 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15295
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.