Η μελέτη των κοινωνικών δικτύων και αιτίες εξάπλωσής τους: η περίπτωση του facebook (Bachelor thesis)

Ηλούσης, Βασίλης


Το διαδίκτυο σε συνδυασμό με την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει κάνει τεράστια άλματα τα τελευταία χρόνια και πολύ γρήγορα εξελίχθηκε σε πολύτιμη πηγή πληροφοριών. Η παρούσα εργασία αποτελεί προσπάθεια για τη μελέτη των κοινωνικών δικτύων και τις αιτίες εξάπλωσης τους, κυρίως του Facebook. Η εμφάνιση των κοινωνικών δικτύων έφεραν ανατρεπτικές αλλαγές στον τρόπο που επικοινωνούμε, ενημερωνόμαστε, ψυχαγωγούμαστε και ανταλλάσουμε πληροφορίες, αποτελώντας πλέον αναπόσπαστο τμήμα της καθημερινότητας εκατομμυρίων πολιτών σε όλο τον κόσμο. Για αυτή την μελέτη σημαντικές πληροφορίες μας δίνει η βιβλιογραφική επισκόπηση η οποία συντελεί στο τι έχει γίνει βιβλιογραφικά σε σχέση με τα κοινωνικά δίκτυα και κυρίως το Facebook. Το δημοφιλέστερο κοινωνικό μέσο το οποίο κυριαρχεί στο πεδίο των κοινωνικών μέσων και μονοπωλεί την αγορά είναι το Facebook.Στη πορεία της εργασίας, αναφέρονται οι στόχοι της διπλωματικής με την μελέτη του Facebook σε θέματα Μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Οι επιχειρήσεις σήμερα ολοένα τείνουν να υιοθετούν διαδικτυακές στρατηγικές Μάρκετινγκ προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών και να επιβιώσουν σε ένα περιβάλλον παγκόσμιου ανταγωνισμού. Έτσι η μελέτη εστιάζει και ερευνά τους λόγους για τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να αποκομίσει οφέλη από τα κοινωνικά δίκτυα και κυρίως του Facebook και να επιτύχει στόχους Μάρκετινγκ. Ακόμα, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το Facebook ως εργαλείο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών διότι είναι βολικό και το φθηνότερο μέσο επικοινωνίας. Οι χρήστες του Facebook αυξάνονται κατακόρυφα, καθώς και τα κέρδη των επιχειρήσεων τα οποία αυτό συσσωρεύει από τις διαφημίσεις. οΙΕπίσης, το Facebook έχει πάρα πολλά πλεονεκτήματα τα οποία αναφέρονται στην διπλωματική, που αν τα αξιοποιήσουμε σωστά ελαττώνουμε σε σημαντικό βαθμό τα μειονεκτήματα τα οποία είναι σαφώς λιγότερα. Τέλος, η συγκεκριμένη εργασία απαντά στο ερώτημα γιατί το Facebook κυριάρχησε στην Ελληνική αγορά.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων-(πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης
Subject classification: Social media--Influence
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης--Επιρροή
Facebook (Electronic resource)
Facebook (Ηλεκτρονικός πόρος)
Keywords: διαδίκτυο;κοινωνικά μέσα;κοινωνικά δίκτυα;βιβλιογραφική επισκόπηση;μάρκετινγκ;facebook στην ελληνική αγορά;internet;social media;social networks;literature review;marketing;facebook in the greek market
Description: Πτυχιακή εργασία – Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων-(πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2018 α.α 9526
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15205
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hlousis.pdf965.1 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15205
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.