Ο θεσμός της διαδικτυακής διαβούλευσης και ο αντίκτυπος της σε εκδοχές εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων – Η περίπτωση των νομοσχεδίων με τίτλο «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ» και «Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» (Master thesis)

Καμπουρόπουλος, Ιωάννης


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαμπουρόπουλος, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2022-09-01T13:02:38Z-
dc.date.available2022-09-01T13:02:38Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15198-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία – Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων,2018 α.α 9534el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectδιαδικτυακή διαβούλευσηel
dc.subjectεκπαίδευσηel
dc.subjectεκπαιδευτική μεταρρύθμισηel
dc.subjectψηφιακή πλατφόρμαel
dc.subjectonline consultationen
dc.subjecteducationen
dc.subjecteducational reformen
dc.subjectdigital platformen
dc.subjectδιορισμός εκπαιδευτικώνel
dc.subjectappointment of teachersen
dc.subjectνόμοιel
dc.subjectlawsel
dc.titleΟ θεσμός της διαδικτυακής διαβούλευσης και ο αντίκτυπος της σε εκδοχές εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων – Η περίπτωση των νομοσχεδίων με τίτλο «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ» και «Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση»el
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationEducation--Greeceen
heal.classificationΕκπαίδευση--Ελλάδαel
heal.classificationTeachers--Selection and appointment--Greeceen
heal.classificationΕκπαιδευτικοί--Επιλογή και διορισμός--Ελλάδαel
heal.classificationEducational change--Greeceen
heal.classificationΕκπαιδευτική μεταρρύθμιση--Ελλάδαel
heal.classificationSpecial educationen
heal.classificationΕιδική αγωγήel
heal.identifier.secondary9534-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-03-21-
heal.bibliographicCitationΚαμπουρόπουλος Ι. (2018). Ο θεσμός της διαδικτυακής διαβούλευσης και ο αντίκτυπος της σε εκδοχές εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων – Η περίπτωση των νομοσχεδίων με τίτλο «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ» και «Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΣκοπός αυτής της εργασίας είναι να συμβάλλει στην προσπάθεια ανίχνευσης των επικρατουσών τάσεων σχετικά με τη διερεύνηση των προτάσεων στη διαδικτυακή διαβούλευση για την εκπαίδευση και ποια είναι η επίδραση της διαδικτυακής διαβούλευσης στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Η έρευνα ήταν ποιοτική και έγινε μέσω της καταγραφής των δεδομένων από δύο ηλεκτρονικές διαβουλεύσεις που σχετίζονται με την ειδική αγωγή καθώς και με συνεντεύξεις. Από αυτήν, λοιπόν, την έρευνα που έγινε προέκυψε ότι, αν και υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ψηφιακή διαβούλευση, σίγουρα χρήζει βελτίωσης λόγω κάποιων προβλημάτων που αναδύθηκαν από την έρευνα, όπως είναι τα φαινόμενα κακής χρήσης της ελευθερίας πρόσβασης σε αυτές τις συζητήσεις. Μια ενδεχόμενη πρόταση είναι η λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας, όπου η συμμετοχή θα πιστοποιείται με την ταυτότητα ή κάποιο παρόμοιο έγγραφο. Επίσης, μπορεί να υπάρχει moderation, που όμως δεν θα αφορά το περιεχόμενο των απόψεων, αλλά την περίπτωση του να μην υπάρχουν σχόλια που μειώνουν τους συνομιλητές ή και σχόλια που επαναλαμβάνονται συνεχώς. Τέλος, μπορεί να υπάρχει στο τέλος της διαδικασίας μια έκθεση που θα κάνει την περίληψη όσων προτάθηκαν, και κυρίως ποια από αυτά τα στοιχεία έχουν συμπεριληφθεί στην τελική νομοθεσία.el
heal.abstractThe purpose of this work is to identify the key issues of the online consultation on education and what is the impact of the online consultation on educational reforms. The survey was qualitative and was done through the recording of data from two electronic consultations related to special education and with in-depth interviews. Evidence deriving from this research has shown that although there is a particular interest in digital consultation, this process needs several improvements due to some problems that have appeared, such as the misuse of the freedom of access into those discussions. A possible proposal would be to operate a digital platform where participation will be certified by the identity or similar documentation. There will also be moderation. Finally, there may be a report at the end of the process which will summarize the content of the consultation process and of the proposals made have been included in the legislation.en
heal.advisorNameΒιτούλης, Μιχαήλel
heal.committeeMemberNameΒιτούλης, Μιχαήλel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages155 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15198
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.