Innovations in the hospitality industry increasing profit and productivity (Bachelor thesis)

Γιουβανούδης, Δημήτρης


Ο τουρισμός έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές και αντιμετωπίζει νέες προκλήσεις καθημερινά για να συμβαδίσει με την ικανοποίηση των πελατών που γίνονται πιο απαιτητικοί μέρα με τη μέρα. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να αναλύσει το νόημα της καινοτομίας και πως εντάσσεται στη βιομηχανία φιλοξενίας, τι είναι το κέρδος και η παραγωγικότητα καθώς και ποια είναι τα μέσα για την αύξησή τους. Επιπλέον να μελετήσει τις καινοτομίες στη βιομηχανία φιλοξενίας, να αυξήσει τις γνώσεις μας σχετικά με αυτές, να ερευνήσει τις διάφορες στρατηγικές που έχουν χρησιμοποιηθεί τα τελευταία χρόνια, να συζητήσουμε για τους παράγοντες επιτυχίας πάνω στις καινοτομίες στον τομέα της φιλοξενίας, καθώς και το ποσοστό επιτυχίας, να αποδείξουμε τη σημασία της καινοτομίας ως βασική κινητήρια δύναμη στη στήριξη της επιτυχίας στη βιομηχανία της φιλοξενίας και τέλος να προσπαθήσουμε να προτείνουμε μία καινοτομία που θα ωφελήσει τον τουρισμό. Όλα τα παραπάνω έγιναν, μελετώντας, συγκρίνοντας και κρίνοντας διάφορα έργα με παρόμοια θεματολογία και κάποιες έρευνες που έγιναν πάνω σε σημαντικά δείγματα. Τα δεδομένα για την εργασία συλλέχθηκαν από το διαδίκτυο, ως επί το πλείστον από το Google Scholar και κάποια δείγματα που δόθηκαν από τον υπεύθυνο καθηγητή αυτού του έργου.
Alternative title / Subtitle: Καινοτομίες στη βιομηχανία της φιλοξενίας που αυξάνουν το κέρδος και την παραγωγικότητα
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Subject classification: Hospitality industry--Marketing--Technological innovations
Βιομηχανία φιλοξενίας--Μάρκετινγκ--Τεχνολογικές καινοτομίες
Tourism--Marketing--Technological innovations
Τουρισμός--Μάρκετινγκ--Τεχνολογικές καινοτομίες
Keywords: tourism;hospitality;marketing actions;innovations;τουρίσμος;φιλοξενία;ενέργειες μάρκετινγκ;καινοτομίες
Description: Πτυχιακή εργασία – Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας, 2018 α.α 9552
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15162
Item type: bachelorThesis
General Description / Additional Comments: Πτυχιακή εργασία
Subject classification: Hospitality industry--Marketing--Technological innovations
Βιομηχανία φιλοξενίας--Μάρκετινγκ--Τεχνολογικές καινοτομίες
Tourism--Marketing--Technological innovations
Τουρισμός--Μάρκετινγκ--Τεχνολογικές καινοτομίες
Item language: en
Item access scheme: campus
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Publication date: 2018-03-27
Bibliographic citation: Γιουβανούδης Δ. (2018). Innovations in the hospitality industry increasing profit and productivity (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Abstract: Tourism is undergoing significant change and keep facing new challenges daily to keep up with the satisfaction of customers who become more demanding day by day. The purpose of this thesis is to analyze the meaning of innovations, how they are implemented in the hospitality industry, what is profit and productivity as well as which are the means to increase them. Furthermore to study the innovations in hospitality industry, increase our knowledge on them, research the different strategies that have been used since the past years, discuss the success factors in hospitality innovations as well as the success rate, prove the importance of innovation as the key driver of sustain success in hospitality industry and finally try to come up with a hypothetical innovation that would benefit the hospitality industry. All of the above were done while studying, comparing and judging different articles of the same thematology and researches that had been done on a significant sample. Data were collected throughout different scientific sites either directly or searched through google scholar and some samples that were provided by the professor in charge of this thesis.
Ο τουρισμός έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές και αντιμετωπίζει νέες προκλήσεις καθημερινά για να συμβαδίσει με την ικανοποίηση των πελατών που γίνονται πιο απαιτητικοί μέρα με τη μέρα. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να αναλύσει το νόημα της καινοτομίας και πως εντάσσεται στη βιομηχανία φιλοξενίας, τι είναι το κέρδος και η παραγωγικότητα καθώς και ποια είναι τα μέσα για την αύξησή τους. Επιπλέον να μελετήσει τις καινοτομίες στη βιομηχανία φιλοξενίας, να αυξήσει τις γνώσεις μας σχετικά με αυτές, να ερευνήσει τις διάφορες στρατηγικές που έχουν χρησιμοποιηθεί τα τελευταία χρόνια, να συζητήσουμε για τους παράγοντες επιτυχίας πάνω στις καινοτομίες στον τομέα της φιλοξενίας, καθώς και το ποσοστό επιτυχίας, να αποδείξουμε τη σημασία της καινοτομίας ως βασική κινητήρια δύναμη στη στήριξη της επιτυχίας στη βιομηχανία της φιλοξενίας και τέλος να προσπαθήσουμε να προτείνουμε μία καινοτομία που θα ωφελήσει τον τουρισμό. Όλα τα παραπάνω έγιναν, μελετώντας, συγκρίνοντας και κρίνοντας διάφορα έργα με παρόμοια θεματολογία και κάποιες έρευνες που έγιναν πάνω σε σημαντικά δείγματα. Τα δεδομένα για την εργασία συλλέχθηκαν από το διαδίκτυο, ως επί το πλείστον από το Google Scholar και κάποια δείγματα που δόθηκαν από τον υπεύθυνο καθηγητή αυτού του έργου.
Advisor name: Καπίκη, Σουλτάνα
Examining committee: Καπίκη, Σουλτάνα
Publishing department/division: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Publishing institution: teithe
Number of pages: 55 σ.
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15162
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.