Η εφαρμογή βασικών άρχων μετασχηματιστικής ηγεσίας για την εισαγωγή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας ως καινοτομία στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση. (Master thesis)

Ευαγγέλου, Δέσποινα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΕυαγγέλου, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2022-07-26T11:16:08Z-
dc.date.available2022-07-26T11:16:08Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15073-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδων, 2020 (α/α 11738)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜετασχηματιστική ηγεσίαel
dc.subjectΔιαφοροποιημένη διδασκαλίαel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΚαινοτομίαel
dc.subjectΕλλάδαel
dc.titleΗ εφαρμογή βασικών άρχων μετασχηματιστικής ηγεσίας για την εισαγωγή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας ως καινοτομία στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση.el
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary11738-
heal.dateAvailable2022-07-26T11:17:08Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.publicationDate2020-01-28-
heal.bibliographicCitationΕυαγγέλου, Δ. (2020). Η εφαρμογή βασικών άρχων μετασχηματιστικής ηγεσίας για την εισαγωγή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας ως καινοτομία στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση (Μεταπτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος.
heal.abstractΣτην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία μελετήθηκε κατά πόσον η εφαρμογή των βασικών αρχών της μετασχηματιστικής ηγεσίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν όχημα για την αποτελεσματικότερη εισαγωγή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, ως μια σημαντική καινοτομία σήμερα στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Προς αυτή την κατεύθυνση, πραγματοποιήθηκε μια διεξοδική έρευνα τόσο σε θεωρητικό υπόβαθρο, μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης, όσο και ερευνητικά με τη συμμετοχή 50 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Μαγνησίας. Το βασικά συμπεράσματα, το οποία εξήλθαν από την παρούσα διπλωματική εργασία είναι ότι η διαφοροποιημένη διδασκαλία αποτελεί εκπαιδευτική καινοτομία μιας και εστιάζει και στα τρία σημεία της εκπαίδευσης (διδακτικά μέσα, διδακτικές προσεγγίσεις, μεταβολή αντιλήψεων και αρχών που επικρατούν σήμερα). Είναι διαδικασία που αξιολογείται συνεχώς. Αναπτύσσει δε μια συνεργατική κουλτούρα με κοινό όραμα και καθορισμένους στόχους. Όσον αφορά δε τη σύνδεση της μετασχηματιστικής ηγεσίας με τη διαφοροποιημένη διδασκαλία, το βασικό συμπέρασμα το οποίο εξήχθη από την παρούσα έρευνα ήταν ότι η εφαρμογή των βασικών αρχών μετασχηματιστικής ηγεσίας από το διευθυντή του σχολείου δημιουργεί θετικό κλίμα στο σχολικό περιβάλλον. Αυτό το στοιχείο σε συνδυασμό με τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη λήψη αποφάσεων, έχει σαν συνέπεια την ευκολότερη εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο σχολείο σήμερα και δημιουργεί ένα κοινό όραμα για αυτό. Ουσιαστικά, το βασικό συμπέρασμα της παρούσας εργασίας αφορά στο ότι η διαφοροποιημένη διδασκαλία αποτελεί μια σημαντική καινοτομία σήμερα στο σχολικό περιβάλλον, η εφαρμογή της οποίας θα προσφέρει συναισθηματική ασφάλεια στους μαθητές, με συνέπεια να είναι πιο πιθανό να επιτευχθεί μάθηση, κάτι το οποίο αποτελεί και μια βασική επιδίωξη του σημερινού σύγχρονου σχολείουel
heal.abstractThe specific postgraduate thesis explored whether the implementation of the basic principles of transformational leadership can be used as a vehicle for more effectively introducing differentiated teaching as an important innovation today in Greek primary education. For this purpose, a thorough research was carried out both on a theoretical basis, through a bibliographic review, as well as on research basis with the participation of 50 primary education teachers in the Magnesia Prefecture. The main conclusions that emerged from this thesis are that differentiated teaching and learning constitute an educational innovation since it focuses on all three aspects of education (teaching methods, teaching approaches, changing perceptions and principles). It is a process which is constantly evaluated and develops a collaborative culture with a shared vision and set goals. Concerning the connection of transformational leadership with differentiated teaching, the main conclusion drawn from the present study was that, the implementation of the basic principles of transformational leadership, by the headmaster creates a positive climate in school environment. This evidence, combined with the involvement of teachers in decisionmaking, has as a consequence the easiest implementation of differentiated teaching in the school today and creates a common vision for it. In essence, the main conclusion of the present work is that differentiated teaching is an important innovation today in the school environment, the implementation of which will provide students with emotional security, thereby making learning more likely to be achieved, which is also a the main pursuit of today's modern school.en
heal.advisorNameΙωαννίδου, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΙωαανίδου, Ειρήνηel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages145-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ .pdfΜεταπτυχιακή Εργασία1.27 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15073
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.