Διερεύνηση της επάρκειας των υποδομών των σχολικών κτηρίων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης (Master thesis)

Τσακμακίδης, Ευάγγελος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσακμακίδης, Ευάγγελοςel
dc.date.accessioned2022-07-03T10:42:44Z-
dc.date.available2022-07-03T10:42:44Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14914-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2019 (α/α 11145)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΥποδομές σχολικών μονάδωνel
dc.subjectSchool infrastructureen
dc.subjectεκπαιδευτικό έργοel
dc.subjecteducational projecten
dc.subjectπρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectprimary educationen
dc.subjectεκπαιδευτικοίel
dc.subjectteachersen
dc.titleΔιερεύνηση της επάρκειας των υποδομών των σχολικών κτηρίων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκηςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμιαel
heal.classificationEducation, Primaryen
heal.classificationΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης--Ελλάδα-- Θεσσαλονίκη (Νομός) -- Στάσειςel
heal.classificationPrimary education teachers--Greece-- Thessaloniki(Perfecture) -- Attitudesen
heal.classificationΣχολικά κτίρια πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
heal.classificationPrimary school buildings -- Greece -- Thessalonikien
heal.classificationΣχολικές εγκαταστάσεις -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
heal.classificationSchool facilities -- Greece -- Thessalonikien
heal.identifier.secondary11145-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2019-06-09-
heal.bibliographicCitationΤσακμακίδης, Ε. (2019).Διερεύνηση της επάρκειας των υποδομών των σχολικών κτηρίων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης. (Πτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος.el
heal.abstractΚυρίαρχη θέση στο σύνολο των προσπαθειών που αποσκοπούν στη βελτίωση της εκπαίδευσης κατέχει ο εκπαιδευτικός, ο οποίος συμβάλλει στην προώθηση των εκπαιδευτικών αλλαγών, στην ποιότητα και αποτελεσματικότητα της παιδαγωγικής πράξης συνδιαμορφώνοντας τη σχολική πραγματικότητα. Η επιτυχής ανταπόκρισή του στον ιδιαίτερα επιφορτισμένο νέο ρόλο του εξαρτάται σε αρκετά μεγάλο βαθμό από τα προσόντα και την επαγγελματική του ικανότητα. Ωστόσο, στην ελληνική σχολική πραγματικότητα λανθάνει της προσοχής το κορυφαίο ζήτημα των σχολικών κτιρίων, των υλικοτεχνικών υποδομών και των εξοπλιστικών μέσων, που αναμφίβολα συμβάλλουν υποστηρικτικά στη μετουσίωση της παιδαγωγικής θεωρίας σε πράξη. Ο*ερευνητικός σκοπός*της παρούσας*εργασίας έγκειται*στην ανάδειξη της υφιστάμενης*κατάσταση των*κτιριακών υποδομών*σε επάρκεια*και καταλληλότητα των δημοτικών*σχολείων της*Ανατολικής Θεσσαλονίκης*υπό το πρίσμα*των εκπαιδευτικών*σε αντανάκλαση*με την*επιτέλεση της*παιδαγωγικής πράξης. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου σε δείγμα 110 εκπαιδευτικών. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι εκπαιδευτικοί αξιολογούν την καταλληλότητα των υποδομών σε μια μέτρια – ανεκτή κατάσταση υποδεικνύοντας ως κύρια προβλήματα την πρόσβαση Α.Μ.Ε.Α. μαθητών και την ηλικία των υποδομών και του εξοπλισμού. Αναφορικά με την επάρκεια σχολικών χώρων επικρατεί, επίσης, μια μέτρια προς καλή κατάσταση που γενικότερα δημιουργεί την εικόνα σχολικών μονάδων με τους πλέον απολύτως απαραίτητους εκπαιδευτικούς χώρους (Γραφείο Συλλόγου Διδασκόντων, Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων, Ανοικτές Αθλητικές Εγκαταστάσεις και Εργαστήριο Πληροφορικής). Ως μια συνολική αποτίμηση της ποιότητας του σχολικού χώρου λοιπόν, διαπιστώνεται μια \ ικανοποιητικήεικόναel
heal.abstractThe teacher, who contributes to the promotion of educational change, to the quality and effectiveness of the pedagogical act by shaping the school reality, has a dominant position in all the efforts aimed at improving education. His successful response to his highly assigned new role depends to a large extent on his qualifications and professional ability. However, in the Greek school reality, attention is drawn to the top issue of school buildings, logistics facilities and armaments, which undoubtedly contribute to the transcendence of pedagogical theory into practice. The research purpose of this work lies in the emergence of the existing state of building infrastructure adequacy and the suitability of the primary schools of Thessaloniki in the perspective of teachers in reflection of the pedagogical act. For this purpose, a quantitative survey was carried out using a questionnaire in a sample of 110 teachers. The results showed that teachers assess the adequacy of infrastructure in a moderate - tolerable situation, indicating access to PEAs as main problems. pupils and the age of infrastructure and equipment. Regarding the adequacy of school premises, there is also a moderate to good status which generally generates the image of school units with the most necessary educational facilities (Teachers' Association Office, Multiple Use Hall, Open Sports Facilities and Computer Science Laboratory). As a global assessment of the quality of school space, therefore, a satisfactory picture is found.en
heal.advisorNameΑγγελόπουλος, Σταμάτηςel
heal.committeeMemberNameΑγγελόπουλος, Σταμάτηςel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages104-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TSAKMAKIDIS.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14914
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.