Διερεύνηση αντιλήψεων και στάσεων Εκπαιδευτικών, Μαθητών και Γονέων απέναντι στην υλοποίηση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus+ - Η περίπτωση του 5ου ΓΕΛ Βέροιας. (Bachelor thesis)

Αξούριστου, Χαρίκλεια


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑξούριστου, Χαρίκλειαel
dc.date.accessioned2022-06-23T13:12:24Z-
dc.date.available2022-06-23T13:12:24Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14831-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδων, 2019 (α/α 11412)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectErasmus+en
dc.subjectεκπαιδευτικοίel
dc.subjectνέοιel
dc.subjectγονείςel
dc.subjectεκπαιδευτικά συστήματαel
dc.subjectκινητικότητα νέωνel
dc.subjectΕυρωπαϊκή Ταυτότητα
dc.subjectΔημόσιο σχολείοel
dc.titleΔιερεύνηση αντιλήψεων και στάσεων Εκπαιδευτικών, Μαθητών και Γονέων απέναντι στην υλοποίηση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus+ - Η περίπτωση του 5ου ΓΕΛ Βέροιας.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary11412-
heal.dateAvailable2022-06-23T13:13:24Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.publicationDate2019-10-20-
heal.bibliographicCitationΑξούριστου, Χ. (2019). Διερεύνηση αντιλήψεων και στάσεων Εκπαιδευτικών, Μαθητών και Γονέων απέναντι στην υλοποίηση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus+ - Η περίπτωση του 5ου ΓΕΛ Βέροιας (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τα αποτελέσματα της υλοποίησης τεσσάρων Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus+, τα οποία έλαβαν χώρα συγχρόνως στο 5ο ΓΕΛ Βεροίας κατά τη διάρκεια δύο σχολικών ετών. Γίνεται προσπάθεια να ερευνηθεί ποιες ήταν οι αντιλήψεις και οι στάσεις εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων απέναντι στα Erasmus+ προγράμματα πριν την υλοποίησή τους και πώς αυτές διαμορφώθηκαν μετά τη συμμετοχή τους σε αυτά. Ιδιαίτερα, εξετάζεται τι προκλήσεις σηματοδότησε το γεγονός αυτό για τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε αυτό το σχολείο, για τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών που συμμετέχουν, αλλά και για τους ίδιους τους μαθητές και μαθήτριες, οι οποίοι βλέπουν το σχολείο τους να «ανοίγεται» στην Ευρωπαϊκή Ένωση και να φιλοξενεί αλλά και να φιλοξενείται από πολλές και διαφορετικές μεταξύ τους χώρες της ΕΕ. Παράλληλα, επιχειρούνται να καταγραφούν τα πιθανά ατομικά και κοινωνικά οφέλη που προέκυψαν μέσα από την εμπειρία και την αλληλεπίδραση των συμμετεχόντων στα κοινά προγράμματα με συναδέλφους και συμμαθητές τους από την ΕΕ., η συναισθηματική κλιμάκωση που βίωσε καθένας και καθεμιά μετά από αυτήν την εμπειρία και εν τέλει το πόσο το ίδιο το σχολείο μπορεί να ωφεληθεί από αυτή τους την εκπαιδευτική εμπειρία. Η συγκεκριμένη εργασία επιδιώκει, παράλληλα, να καταδείξει το βαθμό επίτευξης των στόχων που θέτονται από τα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα Erasmus+ και την αναγκαιότητα υλοποίησής τους στα δημόσια σχολεία λόγω των ποικίλων πλεονεκτημάτων που παρατηρούνται τόσο για τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν όσο και για τους μαθητές. Τέλος, επισημαίνοντας τη θετική ανταπόκριση που έχουν από τους γονείς και κηδεμόνες των παιδιών, φιλοδοξεί να αποτελέσει έναυσμα για μεγαλύτερη συμμετοχή σε αυτά από την εκπαιδευτική κοινότητα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.el
heal.advisorNameΓκούνας, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΓκούνας, Αθανάσιοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages191-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΑΞΟΥΡΙΣΤΟΥ.3942017.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.8 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14831
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.