Στάσεις και γνώσεις των δασκάλων σχετικά με την επιληψία (Bachelor thesis)

Ανδριώτης, Χριστόδουλος/ Γάμαλη, Θωμαή/ Φελεσάκη, Φωτεινή Χριστίνα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑνδριώτης, Χριστόδουλοςel
dc.contributor.authorΓάμαλη, Θωμαήel
dc.contributor.authorΦελεσάκη, Φωτεινή Χριστίναel
dc.date.accessioned2022-05-24T10:53:56Z-
dc.date.available2022-05-24T10:53:56Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14576-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕπιληψίαel
dc.subjectΝόσοςel
dc.subjectΠαιδική ηλικίαel
dc.subjectEpilepsyen
dc.subjectDiseaseen
dc.subjectChildhooden
dc.titleΣτάσεις και γνώσεις των δασκάλων σχετικά με την επιληψίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationEpilepsyen
heal.classificationΕπιληψίαel
heal.classificationTeachers -- Attitudesen
heal.classificationΔάσκαλοι -- Στάσειςel
heal.classificationEpilepsy in childrenen
heal.classificationΕπιληψία στα παιδιάel
heal.identifier.secondary8812-
heal.dateAvailable2022-05-24T10:54:56Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας / Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.publicationDate2017-07-04-
heal.bibliographicCitationΑνδριώτης Χριστόδουλος/ Γάμαλη Θωμαή/ Φελεσάκη Φωτεινή Χριστίνα, Στάσεις και γνώσεις των δασκάλων σχετικά με την επιληψία, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας / Τμήμα Νοσηλευτικής, Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος, 2017el
heal.abstractΤο σχολείο αποτελεί μια μικρογραφία της κοινωνίας με τους εκπαιδευτικούς να έχουν πρωτεύοντα ρόλο στην εκπαίδευση, τη διαπαιδαγώγηση και την κοινωνική συμπεριφορά των παιδιών. Η ευθύνη που έχουν είναι υψίστης σημασίας, ειδικότερα σε μαθητές οι οποίοι πάσχουν από τη νόσο της επιληψίας. Κρίνεται αναγκαία, λοιπόν, η εξειδικευμένη επιμόρφωσή τους, ώστε να είναι ικανοί να ανταποκριθούν σε ενδεχόμενη επιληπτική κρίση των μαθητών τους. Επίσης, οφείλουν να μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις τους στους μαθητές τους, ώστε να είναι ικανοί να αντιμετωπίσουν άτομα με την ίδια ασθένεια τα οποία ενδέχεται να συναντήσουν στη μετέπειτα ζωή τους. Η επιληψία, είναι μία ασθένεια, η οποία εμφανίζεται σε ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού και είναι ιδιαίτερα σοβαρή όταν παρουσιάζεται κατά την παιδική ηλικία. Το ερώτημα που προκύπτει είναι το πώς αντιδρά το σύνολο των δασκάλων όταν ένα παιδί παθαίνει επιληπτική κρίση. Η ελλιπής γνώση των εκπαιδευτικών στην αντιμετώπιση μίας τέτοιας κατάστασης δεν ενδείκνυται. Είναι πολύ σημαντική η ψυχραιμία που θα δείξουν κατά τη διάρκεια της επιληπτικής κρίσης, καθώς υπάρχει πιθανότητα το άτομο να τραυματιστεί σοβαρά. Επομένως, οι γνώσεις και η σωστή αντίδραση του δασκάλου είναι απολύτως αναγκαία για να διαφυλαχθεί η σωματική ακεραιότητα του ασθενή. Η παρούσα ερευνητική εργασία χρησιμοποιεί μία μέθοδο αξιολόγησης των γνώσεων και των στάσεων των δασκάλων. Μέσα από μία σειρά ερωτήσεων μελετάται η συμπεριφορά των δασκάλων απέναντι σε μαθητές με επιληψία μέσα στη σχολική τάξη και στην κοινωνική τους ζωή. Τέλος, σκοπός της εργασίας είναι να εκτιμηθεί το ποσοστό εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εστιάζοντας στην προκειμένη νόσο της παιδικής ηλικίας και την ικανότητα να προσφερθεί ψυχολογική και φαρμακευτική βοήθεια σε επιληπτικούς μαθητές. Η παρούσα μελέτη επιλέχθηκε προς διερεύνηση της ενδεχόμενης ελλιπούς κατάρτισης των δασκάλων στα πλαίσια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσής τους.el
heal.tableOfContentsΠΡΟΛΟΓΟΣ......................................................................................................σελ. 8 ΕΙΣΑΓΩΓΗ........................................................................................................σελ. 9-10 α) ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Κεφάλαιο 1. Η ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΗΨΙΑΣ ΩΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ.............................................σελ. 10 Κεφάλαιο 2. Η ΝΟΣΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΛΗΨΙΑΣ..................................................σελ. 11 2.1 Ορισμός.......................................................................................σελ. 11 2.2. Παθοφυσιολογία της επιληψίας - ανατομία εγκέφαλου............σελ. 11 2.3. Περιγραφή και ταξινόμηση της διεθνούς επιτροπής κατά της επιληψίας.........................................................................................................σελ. 11-12 Κεφάλαιο 3. Η ΕΠΙΛΗΨΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ...........................σελ. 13 3.1. Αίτια των επιληπτικών σπασμών στα παιδιά.........................σελ. 13 3.2. Ταξινόμηση και συμπτώματα σπασμών στα παιδιά...............σελ. 13 3.2.1. Μερικοί ή Εστιακοί ή Εντοπισμένοι...................................σελ. 13 3.2.2. Γενικευμένοι Σπασμοί.........................................................σελ. 14 Κεφάλαιο 4. Η ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΗΨΙΑΣ...σελ. 15 Κεφάλαιο 5. ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ....σελ. 16- 20 β) ΕΙΔΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 5 5 Κεφάλαιο 6. ΣΚΟΠΟΣ...................................................................................σελ. 21 Κεφάλαιο 7. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΕΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ....................σελ. 22 7.1. Μεθοδολογία έρευνας..............................................................σελ. 22 7.2. Καθορισμός ερευνητικών στόχων.............................................σελ. 22-23 7.3. Σχεδιασμός του ερωτηματολογίου.................................................σελ. 23 7.4. Περίοδος και διάρκεια ερευνητικής διαδικασίας............................σελ. 23 7.5. Ερευνητικοί περιορισμοί.................................................................σελ. 23 Κεφάλαιο 8: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.............................................σελ. 24-42 Κεφάλαιο 9. ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ.........................................σελ. 43-55 ΣΥΖΗΤΗΣΗ..................................................................................................σελ. 56-57 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ....................................................................σελ. 58 ΠΕΡΙΛΗΨΗ...........................................................................σελ. 59 Ξένη Βιβλιογραφία........................................................................................σελ. 60-62 Ελληνική Βιβλιογραφία....................................................................................σελ. 63 Παράρτημα 1. Πρωτόκολλο Εργασίας.....................................σελ. 64 Παράρτημα 2. Το Ερωτηματολόγιο της Εργασίας...............σελ.65-72 Παράρτημα 3. Αναλυτικός πίνακας SPSS................................................σελ. 72-74el
heal.advisorNameΘεοφανίδης, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΘεοφανίδης, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΣχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας / Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages74-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14576
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.