Διά βίου εκπαίδευση και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Master thesis)

Μπεκιάρη, Ελένη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπεκιάρη, Ελένηel
dc.date.accessioned2022-05-21T17:39:53Z-
dc.date.available2022-05-21T17:39:53Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14562-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδων, 2019 (α/α 11387)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕκπαιδευτικό σύστημαel
dc.subjectEducational systemen
dc.subjectΔημόσια σχολείαel
dc.subjectPublic schoolsen
dc.subjectΕπιμόρφωσηel
dc.subjectTrainingen
dc.subjectΔια βίου Εκπαίδευσηel
dc.subjectLifelong learningen
dc.subjectΔια βίου μάθησηel
dc.subjectLifelong learningen
dc.subjectΔιοίκησηel
dc.subjectManagementen
dc.subjectΚουλτούραel
dc.subjectCultureen
dc.titleΔιά βίου εκπαίδευση και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΣυνεχιζόμενη εκπαίδευσηel
heal.classificationContinuing educationen
heal.classificationΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Επιμόρφωση τωνel
heal.classificationHigh school teachers -- Training ofen
heal.identifier.secondary11387-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης & Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.publicationDate2019-09-22-
heal.bibliographicCitationΜπεκιάρη, Ε. (2019). Δια βίου εκπαίδευση και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Μεταπτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος.el
heal.abstractΗ πορεία ανάπτυξης και οργάνωσης των υπηρεσιών παιδείας της Ελλάδας είναι παράλληλη με την πορεία ανάπτυξης του ίδιου του ελληνικού κράτους. Οι δύο παγκόσμιοι πόλεμοι, η Μικρασιατική καταστροφή, ο εμφύλιος, οι δικτατορίες, οι οικονομικές συνθήκες άλλοτε της ύφεσης και άλλοτε της ραγδαίας ανόδου, καθώς και διάφοροι άλλοι παράγοντες έχουν καθορίσει την ανάπτυξη των υπηρεσιών της παιδείας. Το υπουργείο παιδείας, έρευνας και θρησκευμάτων, ως κύριος πάροχος της παιδείας με την πολιτική που ακολουθεί για τη Δια Βίου Μάθηση έρχεται να απαντήσει στις σύγχρονες ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και να δώσει διεξόδους από την κρίση. Δεν αποτελεί απλά μια προσπάθεια να υιοθετηθούν οι ευρωπαϊκές εξελίξεις στο χώρο αυτό. Η Δια Βίου Μάθηση ανταποκρίνεται στην ανάγκη συνεχούς βελτίωσης, συμπλήρωσης και αναβάθμισης των γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων των ατόμων αλλά και την συνέχιση της προσωπικής και επαγγελματικής τους ανάπτυξης καθώς και την ενεργό προσαρμογή τους στο ραγδαία μεταβαλλόμενο κοινωνικό και επαγγελματικό περιβάλλον. Σε μία μοντέρνα καταναλωτική κοινωνία ονομαζόμενη «κοινωνία της γνώσης» όπου η τεχνολογία εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, τα άτομα καλούνται να συμμετέχουν ενεργά στην «εκπαίδευση ενηλίκων», ή διαφορετικά «δια βίου εκπαίδευση», να διευρύνουν τις γνώσεις, τι δεξιότητες, τα προσόντα τους προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της μοντέρνας αυτής κοινωνίας. Επομένως, η εκπαίδευση στην σύγχρονη κοινωνία δεν απευθύνεται μόνο στα άτομα νεαρής ηλικίας, αλλά σε όλα τα άτομα ανεξαρτήτου ηλικίας και θέσης, και φύλου, από τα προσχολικά χρόνια έως και μετά τη συνταξιοδότηση. Η συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αποτελεί προτεραιότητα για την βελτίωση της κατάρτισης τους, αλλά και φυσικά για την βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης, αφού υπάρχουν συνεχείς μεταβολές στο εκπαιδευτικό σύστημα και δημιουργούνται ολοένα και περισσότερες ανάγκες σε ό,τι αφορά τα προσόντα και τον ρόλο του εκπαιδευτικού. Επίσης, ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο παίζει και η διοίκηση της εκπαιδευτικής μονάδας στην επαγγελματική ανάπτυξη και στην εξέλιξη των εκπαιδευτικών, αφού η ίδια διαμορφώνει την κουλτούρα της εκπαιδευτικής μονάδας, ενθαρρύνει και παρακινεί τους εκπαιδευτικούς. Ο ηγέτης εχει τη δυνατότητα μέσα από την διοίκηση του να διαμορφώσει μια κουλτούρα έτσι ώστε να παρακινήσει τους εκπαιδευτικούς να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όλες τις δυνατότητες, να συμμετέχουν στην οργάνωση και διοίκηση της μονάδας, να διαμορφώσουν ομαδικό και συνεργατικό κλίμα (Jäppinen, 2017). Ο ηγέτης, λοιπόν, είναι το πρόσωπο που με τις γνώσεις του, την προσωπικότητα και τις δεξιότητές του μπορεί να καθορίσει την οργάνωση της μονάδας, τον τρόπο επικοινωνίας των ατόμων καθώς και τον τρόπο επίλυσης των προβλημάτων. Απώτερος στόχος όλων των εμπλεκομένων η αποτελεσματικότητα του σχολείου.el
heal.abstractThe course of development and organization of the education services of Greece is parallel to the course of development of the Greek state itself. The two world wars, the Asia Minor disaster, the civil war, the dictatorships, the economic conditions of the past and sometimes the rapid rise, as well as various other factors have determined the development of education services. The Ministry of Education as the main provider of education with its policy on Lifelong Learning is responding to the modern needs of Greek society and giving way to the crisis. It is not just an attempt to adopt European developments in this area. Lifelong Learning responds to the need to continually improve, supplement and upgrade the knowledge, skills and abilities of individuals, and to continue their personal and professional development as well as their active adaptation to the rapidly changing social and professional environment. In a modern consumer society called "knowledge society" where technology evolves rapidly, individuals are invited to actively participate in "adult education" or "lifelong learning", to broaden their knowledge, skills and qualifications in order to respond to the needs of this modern society. Therefore, education in modern society is not only addressed to young people, but to all people regardless of age and position, and gender, from pre-school to post-retirement. Continuing teacher education is a priority to improve their training and, of course, to improve the quality and effectiveness of education, as there are constant changes in the education system and more and more needs are being developed in terms of qualifications and role teacher. The leader has the ability, through his administration, to shape a culture so as to motivate teachers to make the most of all opportunities, to participate in the organization and administration of the unit, to form a collaborative and collaborative climate (Jäppinen, 2017 ). The leader, then, is the person who with his knowledge, personality and skills can determine the organization of the unit, the way people communicate, and how to solve problems. The ultimate goal of all those involved is the effectiveness of the school.en
heal.advisorNameΑβδημιώτης , Σπυρίδωνel
heal.committeeMemberNameΑβδημιώτης, Σπυρίδωνel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης & Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages112 σελ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14562
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.