Διερεύνηση και καταγραφή των απόψεων και αρνητικών συναισθημάτων των καταναλωτών του Δήμου Θεσσαλονίκης απέναντι στις μάρκες την χρονική περίοδο του φθινοπώρου του 2014 (Bachelor thesis)

Ζωσιμίδου, Μιλένα/ Παπανικολάου, Αντιγόνη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖωσιμίδου, Μιλέναel
dc.contributor.authorΠαπανικολάου, Αντιγόνηel
dc.date.accessioned2022-05-20T10:40:48Z-
dc.date.available2022-05-20T10:40:48Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14543-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜάρκεςel
dc.subjectΔήμος Θεσσαλονίκηςel
dc.subjectΚαταγραφήel
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτώνel
dc.subjectΠοιοτική έρευναel
dc.subjectΚαταναλωτέςel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectBrandsen
dc.subjectMunisipality Thessalonikien
dc.subjectRegisteren
dc.subjectComsumers behavioren
dc.subjectQualitative researchen
dc.subjectConsumersen
dc.subjectEvaluationen
dc.titleΔιερεύνηση και καταγραφή των απόψεων και αρνητικών συναισθημάτων των καταναλωτών του Δήμου Θεσσαλονίκης απέναντι στις μάρκες την χρονική περίοδο του φθινοπώρου του 2014el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΚαταναλωτές -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκη -- Στάσειςel
heal.classificationConsumers -- Greece -- Thessaloniki -- Attitudesen
heal.classificationΚαταναλωτική συμπεριφορά -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
heal.classificationConsumer behavior -- Greece -- Thessalonikien
heal.classificationΚαταναλωτική συμπεριφορά -- Αξιολόγησηel
heal.classificationConsumer behavior -- Evaluationen
heal.classificationΠοιοτική έρευναel
heal.classificationQualitative researchen
heal.classificationΕπώνυμα προϊόνταel
heal.classificationBrand name productsen
heal.identifier.secondaryα.α 7443-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης επιχειρήσεων / Τμήμα εμπορίας και διαφήμισηςel
heal.publicationDate2016-02-09-
heal.bibliographicCitationΖωσιμίδου, Μ. & Παπανικολάου, Α. (2016). Διερεύνηση και καταγραφή των απόψεων και αρνητικών συναισθημάτων των καταναλωτών του Δήμου Θεσσαλονίκης απέναντι στις μάρκες τη χρονική περίοδο του φθινοπώρου του 2014. Θεσσαλονίκη: Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία είναι μια ποιοτική έρευνα με θέμα την διερεύνηση και καταγραφή των απόψεων και των αρνητικών συναισθημάτων των καταναλωτών του Δήμου Θεσσαλονίκης απέναντι σε μια μάρκα κατά την χρονική περίοδο φθινόπωρο του 2014. Βασικό ερέθισμα της έρευνας αποτελεί η Ολλανδική βιομηχανία γάλακτος MELKA που προσπάθησε να εισέλθει στην Ελληνική αγορά, χωρίς θετικό αποτέλεσμα. Η Διοίκηση του Μάρκετινγκ σκέφτεται ότι ίσως οι Έλληνες καταναλωτές τρέφουν αντιπάθεια στις μάρκες των εισαγόμενων γαλακτοκομικών προϊόντων. Με αφορμή τα παραπάνω η επιχείρηση θα ήθελε πληροφορίες αναφορικά με τις μάρκες που αντιπαθούν οι Έλληνες καταναλωτές και τις αιτίες αυτής της αντιπάθειας. Στην συνέχεια, κύριος στόχος της έρευνας ήταν η διερεύνηση και καταγραφή των αρνητικών απόψεων, συναισθημάτων και της μελλοντικής στάσης των καταναλωτών απέναντι στις μάρκες. Τα αποτελέσματα της ποιοτικής έρευνας συγκεντρώθηκαν με ημι - δομημένο ερωτηματολόγιο στο οποίο περιλαμβάνονται 4 ερωτήσεις που έχει συνταχθεί από τον Prof. Hambi Sadeh σε συνεργασία με την καθηγήτρια Ειρήνη Τηλικίδου. Η ανάλυση των στοιχείων έγινε με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος PSPP και ομαδοποίηση των ποιοτικών δεδομένων σε πίνακες από τους ερευνητές. Τέλος, ως βασικό συμπέρασμα από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε προκύπτει ότι ο καταναλωτής τρέφει αισθήματα αντιπάθειας – δυσπιστίας ιδιαίτερα για μάρκες που υστερούν στην ποιότητα.el
heal.tableOfContentsΕυχαριστίες……………………………………………………………………..4 Περίληψη……………………………………………………………………….5 Εισαγωγή……………………………………………………………………….6 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο: Προκαταρκτική φάση…………………………………….7 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο: Ανασκόπηση Βιβλιογραφία 2.1 Μάρκα (Brand)……………………………………………………………..9 2.2 Συμπεριφορά καταναλωτή………………………………………………...17 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο: Συγκέντρωση Πρωτογενών Στοιχείων 3.1 Ποιοτική έρευνα…………………………………………………………..28 3.2 Μεθοδολογία……………………………………………………………...29 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο: Αποτελέσματα 4.1 Σχολιασμός πινάκων……………………………………………………...31 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο: Συμπεράσματα – Προτάσεις – Περιορισμοί 5.1 Συμπεράσματα…………………………………………………………….39 5.2 Προτάσεις προς τους φορείς…………………………………………...….40 5.3 Περιορισμοί της έρευνας……………………………………………..…...41 Βιβλιογραφία……………………………………………………………...…..42 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Παράρτημα Α: Ερωτηματολόγιο έρευνας………………………………….….45 Παράρτημα Β: Καταγραφή των απαντήσεων του ερωτηματολογίου………....47 Παράρτημα Γ: Questionnaires’ responses…………………………..…………69el
heal.advisorNameΔελησταύρου , Αντωνίαel
heal.committeeMemberNameΔελησταύρου, Αντωνίαel
heal.academicPublisherΣχολή διοίκησης επιχειρήσεων / Τμήμα εμπορίας και διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages80-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14543
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.