Εκπόνηση πλάνου marketing και δημιουργία ιστοσελίδας για την επιχείρηση "Ασφαλιστικό γραφείο Αθανασίου Συμεωνίδη Α.Ε." (Bachelor thesis)

Χριστοφόρου, Αργύριος/ Μασλαρινός, Αθανάσιος


Στα πλαίσια της συγκεκριμένης εργασίας θα γίνει η ανάπτυξη ενός πλάνου marketing για το ασφαλιστικό γραφείο Α.Σ (Αθανάσιος Συμεωνίδης). Πριν προχωρήσουμε παρακάτω θα ήταν καλό να αναφέρουμε τι είναι το Πλάνο Marketing καθώς επίσης να αναφέρουμε τα ποιό συνηθισμένα μοντέλα πλάνων αλλά και τα στάδια τους. Τα πλάνα marketing ποικίλουν τόσο ως προς τη μορφή όσο και ως προς το περιεχόμενο τους. Αυτό γίνεται γιατί τα πλάνα αυτά αφορούν διαφορετικές επιχειρήσεις οι οποίες έχουν διαφορετικές υποχρεώσεις και δυνατότητες, ανήκουν σε διαφορετικό κλάδο, έχουν διαφορετική δυναμική και φυσικά δραστηριοποιούνται σε διαφορετικές γεωγραφικές θέσεις. Επιπλέον τα πλάνα marketing εξαρτώνται φυσικά και από την χρονική στιγμή την οποία δημιουργούνται, Την οικονομική κατάσταση τόσο της οικονομίας όσο και της ίδιας της επιχείρησης και του κλάδου μέσα στον οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρηση. Το πλάνο marketing είναι το κεντρικό κλειδί της συνολικής προσπάθειας του marketing γιατί αφορά το κυρίαρχο ζητούμενο της προσπάθειας αυτής. Αφορά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της αποτελεσματικότερης και καταλληλότερης στρατηγικής για το κάθε προϊόν η την κάθε υπηρεσία αντίστοιχα. (Στρατηγική Μάρκετινγκ Δρ. Ειρήνη Τηλικίδου Θεσσαλονίκη 2011 σελ 29) Η επιλογή της καταλληλότερης χρονικής στιγμής κατά την οποία η κάθε επιχείρηση μπορεί να αναπτύξει ένα Πλάνο Marketing είναι στη κρίση της. Συνήθως τα Πλάνα Marketing αναπτύσσονται με βάση το λογιστικό ημερολογιακό έτος. Τα περισσότερα Πλάνα αναπτύσσονται την περίοδο Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου ώστε να είναι έτοιμα από 1 Ιανουαρίου, δεν λείπουν φυσικά και οι εξαιρέσεις. (Στρατηγική Μάρκετινγκ Δρ. Ειρήνη Τηλικίδου Θεσσαλονίκη 2011 σελ 29) 5 Η φύση του Πλάνου Marketing θα πρέπει να επικεντρώνει τη προσοχή του σε κάποια συγκεκριμένη περίπτωση αγοράς- προϊόντος και αναπτύσσει λεπτομερειακές στρατηγικές για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Το Πλάνο Μarketing αποτελεί συνισταμένη δύο βασικών συνιστωσών της ανάλυσης και της σύνθεσης. Η πρώτη αναφέρεται για την ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείτε η επιχείρηση αλλά και εκεί που υπάρχει το προϊόν ή η υπηρεσία, ενώ η δεύτερη αφορά την σύνθεση της καταλληλότερης στρατηγικής για την ευκολότερη επίτευξη των στόχων. (Στρατηγική Μάρκετινγκ Δρ. Ειρήνη Τηλικίδου Θεσσαλονίκη 2011 σελ 29) Τα ποίο σημαντικά σχέδια για Πλάνα Marketing είναι αυτά του P.Kotler και του Βuel. (Στρατηγική Μάρκετινγκ Δρ. Ειρήνη Τηλικίδου Θεσσαλονίκη 2011 σελ 29)
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης επιχειρήσεων / Τμήμα εμπορίας και διαφήμισης
Subject classification: Μάρκετινγκ -- Σχεδιασμός
Marketing -- Planning
Ανάπτυξη ιστοτόπων
Web site developement
Ασφαλιστικές εταιρείες -- Μάρκετινγκ
Insurance companies -- Marketing
Keywords: Πλάνο μάρκετινγκ;Δημιουργία ιστοσελίδας;Marketing plan;Ασφαλιστικό γραφείο;Web site developement;Insurance office
Description: Πτυχιακή εργασία - Σχολή οικονομίας και διοίκησης - Τμήμα Εμπορίας και διαφήμισης (πρώην) , 2016 α.α 7452
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14517
Table of contents: ΕΙΣΑΓΩΓΗ……..…………………………………………..σελ.5 ΠΕΡΙΛΗΨΗ………………..………………………………σελ.19 ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ…………..…………………………..σελ.20 ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ……………………….σελ.21  ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ……………σελ.21  ΝΟΜΙΚΟ-ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ……………………..σελ.21  ΖΗΤΗΣΗ…………………………………………………....σελ.25  ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΗ….σελ.25  ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ………………………….σελ.27  ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ…………………………………σελ.29  ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΓΟΡΑΣ……………………………….……σελ.33  ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ…….…………………………σελ.37  ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ…..……….σελ.41 ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ………………………...σελ.42  ΠΡΟΙΟΝ……………………………………………………..σελ.42  ΤΙΜΗ…………………………………………………………σελ.43  ΔΙΑΝΟΜΗ…………………………………………………...σελ.44  ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ…………………………………………………σελ.44 S.W.O.T. ΑΝΑΛΥΣΗ………………………………………..σελ.45  ΔΥΝΑΜΕΙΣ…………………………………………………..σελ.45  ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ…………………………………………………σελ.46  ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ…………………………………………………..σελ.48  ΑΠΕΙΛΕΣ……………………………………………………..σελ.49  ΑΝΑΛΥΣΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ……………………...σελ.50 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ……………………………………σελ.51 ΣΤΟΧΟΙ MARKETING………………………………….…..σελ.51 3 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING………………………………..σελ.52  ΑΓΟΡΑ-ΣΤΟΧΟΣ……………………………………………σελ.52  ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ……………………………………………...σελ.53  ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ…………………………………….σελ.53  ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ……………………………………………….σελ.54  ΔΙΑΝΟΜΗ……………………………………………………σελ.54  ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ……………………………….σελ.54  ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ………………………………….σελ.55  ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ……………………………………….σελ.55  ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ………………………………………………….σελ.55 ΤΑΚΤΙΚΗ MARKETING…………………………….……….σελ.56  ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ…………………………………..σελ.56 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ…………………………………………………..σελ.57  ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ……………………………………………….....σελ.57  ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ……………………………………………………σελ.57 ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ……σελ.70 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1 : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ……….σελ.71 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ…………………………………………………σελ.72
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14517
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.