Ο ρόλος του διευθυντή στη διαχείριση κρίσεων μεταξύ εκπαιδευτικών στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Χανίων (Master thesis)

Αλεξούδη, Διαλεχτή


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑλεξούδη, Διαλεχτήel
dc.date.accessioned2022-05-15T14:38:38Z-
dc.date.available2022-05-15T14:38:38Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14492-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδων, 2019 (α/α 11203)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜοντέλα ηγεσίαςel
dc.subjectLeadership modelsen
dc.subjectΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.subjectEducational leadershipen
dc.subjectΔιαπροσωπικές σχέσειςel
dc.subjectInterpersonal relationshipsen
dc.titleΟ ρόλος του διευθυντή στη διαχείριση κρίσεων μεταξύ εκπαιδευτικών στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Χανίωνel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Ελλάδα -- Χανιά (Νομός)el
heal.classificationHigh school teachers -- Greece -- Chania (Perfecture)en
heal.classificationΔιαχείριση κρίσεωνel
heal.classificationCrisis managementen
heal.classificationΔιευθυντές σχολείωνel
heal.classificationSchool principalsen
heal.identifier.secondary11203-
heal.dateAvailable2022-05-15T14:39:38Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης & Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.publicationDate2019-06-09-
heal.bibliographicCitationΑλεξούδη, Δ. (2019). Ο ρόλος του διευθυντή στη διαχείριση κρίσεων μεταξύ εκπαιδευτικών στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Χανίων (Μεταπτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος.el
heal.abstractΤο σχολικό περιβάλλον, όπως και όλοι οι εργασιακοί χώροι, αποτελεί έναν χώρο εντός του οποίου εγείρονται διάφορες διαφωνίες μεταξύ των εργαζομένων, οι οποίες πολλές φορές μπορεί να οδηγήσουν σε συγκρούσεις. Οι συγκρούσεις αυτές προκύπτουν κυρίως λόγω των διαφορετικών αντιλήψεων των εργαζομένων του εκπαιδευτικού οργανισμού. Οι συγκρούσεις εκδηλώνονται με διάφορες μορφές, ενώ οι συνέπειες, που μπορεί να επιφέρουν στην εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού, μπορεί είτε να οδηγήσουν στην ενίσχυση της κινητοποίησης και του ενδιαφέροντος των εκπαιδευτικών, ως προς την επίτευξη των στόχων, είτε να οδηγήσουν σε ένα σχολικό κλίμα καχυποψίας και άρνησης, που απομακρύνει την υλοποίηση του κοινού οράματος. Ο ρόλος του διευθυντή θεωρείται καθοριστικός ως προς τη χρήση των κατάλληλων τεχνικών για την αποτελεσματική ή όχι διαχείριση των συγκρούσεων, καθώς από αυτές εξαρτάται ο επηρεασμός των αντιλήψεων και των στάσεων των εκπαιδευτικών για την επίλυση των διαφωνιών.el
heal.abstractThe school environment, like all workspaces, is an area in which various disagreements arise among workers, which can often lead to conflicts. The causes that lead to this situation probably arise from disagreements, mainly due to the different perceptions of the employees of the educational organization. Conflicts are manifested in various forms, and the consequences they may have for the proper functioning of the organization may either lead to increased motivation and interest of teachers in achieving the goals or lead to a school climate of suspicion and denial, which removes the realization of the common vision. The role of the manager is considered to be decisive in the use of appropriate techniques for effective conflict management, as it depends on influencing the perceptions and attitudes of teachers to resolve disputes.en
heal.advisorNameΑποστολίδης, Απόστολοςel
heal.committeeMemberNameΑποστολίδης, Απόστολοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης & Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages113 σελ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Alexoudi.pdf2.25 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14492
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.