The public school's position during secondary in contemporary competitve enviroment (Master thesis)

Μαργαρίτη, Παναγίωτα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαργαρίτη, Παναγίωταel
dc.date.accessioned2022-05-13T10:05:12Z-
dc.date.available2022-05-13T10:05:12Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14463-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2019 (α/α 10996)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔημόσιο σχολείοel
dc.subjectΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΑνταγωνιστικό περιβάλλονel
dc.subjectΣχολικό κλίμαel
dc.subjectΠαραπαιδείαel
dc.subjectΛύκειοel
dc.titleΗ θέση του δημόσιου σχολείου κατά τη διάρκεια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε ένα σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλονel
dc.titleThe public school's position during secondary in contemporary competitve enviromenten
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10996-
heal.dateAvailable2022-05-13T10:06:12Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2019-04-21-
heal.bibliographicCitationΜαργαρίτη, Π. (2019). Η θέση του δημόσιου σχολείου κατά τη διάρκεια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.σε ένα σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλονel
heal.abstractΗ εκπαίδευση αποτελεί πυλώνα ανάπτυξης της χώρας, κοινωνικής προόδου και ολοκλήρωσης της προσωπικότητας του ατόμου. Η ποιότητα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι ζωτικής σημασίας και αφορά το μεγαλύτερο κομμάτι του πληθυσμού, καθώς εμπλέκονται οι εκπαιδευτικοί, οι ίδιοι οι μαθητές, οι γονείς τους και η πολιτική ηγεσία κατά κύριο λόγο. Το δημόσιο σχολείο σήμερα στη χώρα μας, περιβεβλημένο από ένα έντονο ανταγωνιστικό κοινωνικό περιβάλλον που αλλάζει συνεχώς και μεταβάλλεται πιο γρήγορα από κάθε άλλη περίοδο της ιστορίας του ανθρώπου, ανταγωνιζόμενο την κάθε σχολική μονάδα ξεχωριστά αλλά και στο σύνολό τους, πέφτει όλο και περισσότερο στο αξιακό σύστημα των μαθητών. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αποτυπώσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των γονέων των μαθητών αντίστοιχα και των διευθυντών των σχολικών μονάδων για τη θέση της δημόσιας εκπαίδευσης σε σχέση με το ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργεί, είτε αυτό είναι παράλληλες δομές εκπαίδευσης, είτε αγορά εργασίας, είτε προοπτική για ακαδημαϊκές σπουδές. Στο πρώτο, θεωρητικό τμήμα κατατίθενται βασικές έννοιες, που αφορούν την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, γίνεται ιστορική αναδρομή ως προς την εξέλιξή της και προσεγγίζεται η θέση που αυτή κατέχει στο ελληνικό σύστημα και οι σημαντικότεροι παράγοντες που την επηρεάζουν, μέσα από τις βιβλιογραφικές αναφορές. Το δεύτερο, το τμήμα της έρευνας, αποτελείται από την ποσοτική έρευνα, στην οποία συμμετείχαν εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και γονείς μαθητών αντίστοιχα με ερωτηματολόγια κλειστού τύπου κυρίως και από την ποιοτική έρευνα στην οποία συμμετείχαν διευθυντές γυμνασίων και λυκείων με συνεντεύξεις στις οποίες γίνεται προσπάθεια να αποτυπωθεί η ποιότητα της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης και κατά πόσο αυτή ολοκληρώνει τους στόχους της. Περιλαμβάνονται τα ευρήματα κάθε έρευνας χωριστά αλλά και συγκριτικά μεταξύ τους σε μια προσπάθεια πολύπλευρης μελέτης του θέματος. Αποτυπώνονται τα προβλήματα και προτάσσονται λύσεις για βελτίωση της απόδοσης της δημόσιας εκπαίδευσης.
heal.abstractEducation consists one of the country’s development pillars, a trait of personality growth and social integration. Secondary education quality is crucial and relates to a large amount of local population, since teachers, pupils themselves, their parents and the political leadership primarily is entangled. Public school nowadays in our country, amidst an intensely competitive social environment which is constantly fluid, while changing faster than any other period of human history, competing with each and every school unit separately but also as a whole, falls increasingly into disfavor with the students’ value system. The purpose of this paper is to illustrate the views of secondary education teachers, pupils’ parents, and respectively school directors on the situation of public education in relation to the competitive environment in which it functions, whether it is parallel education structures, either the labor market or a prospect for academic studies. The first, theoretical part introduces basic concepts concerning secondary education, reviews its evolution and approaches its position in the Greek education system. More importantly, the most significant factors affecting secondary education are disclosed through bibliographical references. The second part of the research includes a quantitative survey, joined by secondary school teachers and pupils’ parents respectively. The method used to collect the results contained mainly closed type questionnaires, accompanied by qualitative enquiry of Junior and Senior High schools through interviews where an attempt has been made to display the quality of public education and whether it finalizes its objectives. The findings of each survey are presented separately and in comparison with each other in a multifaceted study of the subject. Any problems are highlighted while solutions are put forward to improve the performance of public education.en
heal.advisorNameΑποστολίδης, Απόστολοςel
heal.committeeMemberNameΑποστολίδης, Απόστολοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages155-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μαργαριτη.pdfΜεταπτυχιακή εργασία2.67 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14463
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.