Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη πρόσβαση και βελτίωση μιας μικρομεσαίας οικογενειακής επιχείρησης (Bachelor thesis)

Κούρκουλου, Φανή


Alternative title / Subtitle: Social media marketing for improved branding and valorization in very small family businesses
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Μηχανικών / Τμήμα πληροφορικής και ηλεκτρονικών συστημάτων
Subject classification: Κοινωνικά δίκτυα
Social media
Επωνυμία (Μάρκετινγκ)
Branding (Marketing)
Μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων
Small businesses marketing
Κοινωνικά δίκτυα -- Μάρκετινγκ
Social media -- Marketing
Keywords: Κοινωνικά δίκτυα;Μικρομεσαίες επιχειρήσεις;Μάρκετινγκ;Οικογενειακές επιχειρήσεις;Επωνυμία;Social media;Small businesses;Marketing;Family businesses;Branding
Description: Πτυχιακή εργασία - Σχολή μηχανικών - Τμήμα μηχανικών πληροφορικής και ηλεκτρονικών συστημάτων , 2016 α.α 7468
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14436
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14436
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.