Οι απόψεις των εκπαιδευτικών του Νομού Ιωαννίνων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού (Master thesis)

Κατσάνου, Ιωάννα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚατσάνου, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2022-05-07T20:33:07Z-
dc.date.available2022-05-07T20:33:07Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14412-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδων, 2019 (α/α 11222)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectTeachersen
dc.subjectΘύμαel
dc.subjectVictimen
dc.subjectΘύτηςel
dc.subjectPerpetratoren
dc.subjectΣχολικός εκφοβισμόςel
dc.subjectSchool bullyingen
dc.titleΟι απόψεις των εκπαιδευτικών του Νομού Ιωαννίνων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμούel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκφοβισμός στα σχολείαel
heal.classificationBullying in schoolsen
heal.classificationΕκπαιδευτικοί-- Ελλάδα -- Ιωάννινα (Νομός) -- Στάσειςel
heal.classificationTeachers -- Greece -- Ioannina (Perfecture) -- Attitudesen
heal.identifier.secondary11222-
heal.dateAvailable2022-05-07T20:34:07Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης & Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.publicationDate2019-06-22-
heal.bibliographicCitationΚατσάνου, Ι. (2019). Οι απόψεις των εκπαιδευτικών του Νομού Ιωαννίνων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού (Μεταπτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος.el
heal.abstractΟ βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την αντιμετώπιση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού είναι ένα σύγχρονο πρόβλημα της κοινωνίας και πολύ σημαντικό θέμα για τη μετέπειτα εξέλιξη των κοινωνικών συμπεριφορών των ατόμων. Στόχος της εργασίας είναι να διερευνηθεί η οπτική με την οποία αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, να καταγράψει τις στάσεις απέναντι στους θύτες και τα θύματα. Επίσης, να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών γύρω από το σχολικό και το οικογενειακό περιβάλλον των παιδιών που εμπλέκονται στο σχολικό εκφοβισμό. Η έρευνα έγινε με γραπτό δομημένο ερωτηματολόγιο σε ένα δείγμα 198 εκπαιδευτικών του Νομού Ιωαννίνων. Οι εκπαιδευτικοί συνδέουν τον σχολικό εκφοβισμό με τους εκπαιδευτικούς, αλλά δείχνουν μια γενική άποψη στην οποία η επιτήρηση, κρίνεται σημαντικότερη από τις μακροχρόνιες εκπαιδευτικές μεθόδους για την αποφυγή του φαινομένου.el
heal.abstractThe main purpose of this work is to investigate the views of teachers on tackling the phenomenon of school bullying. The phenomenon of school bullying is a modern society problem and a very important issue for the subsequent evolution of the social behaviors of individuals. The aim of the thesis is to explore a perspective whereby teachers perceive the phenomenon of school bullying, to record the attitudes towards the perpetrators and the victims. Also, explore the views of teachers about the school and family environment of children involved in school bullying. The survey was conducted with a written structured questionnaire on a sample of 198 teachers in the prefecture of Ioannina. Teachers associate school bullying with teachers, but show a general view in which surveillance is considered more important than long-term educational methods to avoid the phenomenon.en
heal.advisorNameΣαρμανιώτης, Χρήστοςel
heal.committeeMemberNameΣαρμανιώτης, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης & Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages122 σελ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Katsanou.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14412
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.